Offerte
7.2/10
6.2/10
Ontwerp

Hoekje

Zeer slechte ervaring. Aftersales en hulp bij problemen is verschrikkelijk. Ga hier niet heen.

Contact bij problemen is erg moeizaam. Rechtsbijstand moest er aan te pas komen om hun fouten op te lossen, zelf legden ze de schuld buiten zichzelf. Ik doe hier geen zaken meer mee.

Karin

Slechte ervaring met badkamer plaatsen

Neem de klant serieus. Men betaalt veel geld voor een badkamer en mag dan ook iets verwachten. Niet dat zaken pas opgepakt worden als er juridische hulp wordt ingeschakeld.

D. Laroo

Op een zonnige zondagmorgen om 11:00 binnengestapt om eens rond te kijken en tegen 17:00 met een 3D tekening en een getekende offerte op zak weer huiswaarts gegaan. Zeer goed te woord gestaan, er... Op een zonnige zondagmorgen om 11:00 binnengestapt om eens rond te kijken en tegen 17:00 met een 3D tekening en een getekende offerte op zak weer huiswaarts gegaan. Zeer goed te woord gestaan, er werd uitgebreid de tijd genomen om alle verschillende opties te bespreken en dit alles gebeurde in een niet opdringerige of onplezierige manier. De uiteindelijke prijs was in onze ogen uitstekend.

Helaas ging er bij de levering van de keuken iets mis maar dit werd echt supernetjes opgelost. De plaatsing (en het meerwerk) is door Nico naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Slechts 1 week later dan geplanned werd het aanrechtblad nageleverd en meteen geplaats door Harold. Ook de later bestelde vensterbanken en (Bokmerk) achterwand zijn door Harold geplaatst.

Zeer prettig contact gehad met Detlef omtrent de kleine foutjes en een leuke tegemoetkoming aangeboden gekregen. Goeie oplossing!

Kijk even naar goed de facturen die jullie mailen. Hier zitten rare spaties/blanco stukjes in woorden en vreemde alinea-afbrekingen in. Staat onverzorgd.

Inge van der Aart

Zeer tevreden

Verkoopadviseur Detlef heeft ons, zelfs zonder afspraak, prima geholpen met goede tips, tekening en een duidelijke offerte. Monteur Ryanto is een aanrader ! Harde, precieze, nette en conscientieuze... Verkoopadviseur Detlef heeft ons, zelfs zonder afspraak, prima geholpen met goede tips, tekening en een duidelijke offerte. Monteur Ryanto is een aanrader ! Harde, precieze, nette en conscientieuze werker. Zeer plezierig persoon.

R.Blom

Goede service de monteur was een vakman

Eva

We zijn goed geholpen. Fijn advies en tips. Duurde wel lang, maar je doet ook een grote aankoop.

Na plaatsing niks meer gehoord. Terwijl de magnetron en de oven allebei met een defect geleverd waren. Had netjes geweest als zij hier nog naar geïnformeerd hadden. Maar opzich is dat niet hun ding,... Na plaatsing niks meer gehoord. Terwijl de magnetron en de oven allebei met een defect geleverd waren. Had netjes geweest als zij hier nog naar geïnformeerd hadden. Maar opzich is dat niet hun ding, want dat valt onder de garamtie van de fabrikant.

A.C.Maan

Zeer geduldig en vriendelijk geholpen, gedurende een periode van ca. 6 maanden omdat onze plannen een aantal malen zijn gewijzigd.
Jammer dat uiteindelijk aanrecht + wasbak met andere maten...
Jammer dat uiteindelijk aanrecht + wasbak met andere maten zijn geplaatst dan waar we op hadden gerekend.
Nog een paar opleverpuntjes resterend die ongetwijfeld opgelost gaan worden

Tekeningen / ontwerp / definitieve order iets sneller / nauwkeuriger.

Evelyn

Prima service en advies. Doen ook hun best binnen het budget te blijven.

Zou fijn zijn ook op zondag afspraken te kunnen maken.

krielen

Grando hoofddorp echte toppers heel goed geholpen

Janet

Zeer slechte ervaring! Klant is totaal onbelangrijk en wij vonden het verkoop proces misleidend. De enige die het wel snapte was de monteur die zij hebben ingehuurd.