Offerte
7.8/10
5.6/10
Ontwerp

De Groot

Goede service beloven maar vervolgens kapotte kast, geen grepen, kapotte afzuiger leveren en niet duidelijk communiceren over levertijden. Bij klachten wordt er gezegd dat ze er niks aan kunnen... Goede service beloven maar vervolgens kapotte kast, geen grepen, kapotte afzuiger leveren en niet duidelijk communiceren over levertijden. Bij klachten wordt er gezegd dat ze er niks aan kunnen doen. Installatie van de jeuken heeft meer dan 2 maanden geduurd. Van persoonlijk bezoek na installatie is niks terecht gekomen, ze deponeren gewoon hey factuur bij je e-mail. Echt onacceptabel.

Betere communicatie over klachten, levertijden. Afspraken nakomen.

Fam. de Groot

Omdat wij van onze badkamer een inloopdouche wilden laten maken en onze w.c.’s nogal gedateerd waren, zijn wij naar Grando in Hilversum gegaan. De verkoopmedewerkster luisterde aandachtig naar onze... Omdat wij van onze badkamer een inloopdouche wilden laten maken en onze w.c.’s nogal gedateerd waren, zijn wij naar Grando in Hilversum gegaan. De verkoopmedewerkster luisterde aandachtig naar onze wensen en nam vervolgens ruim de tijd om ons over de diverse mogelijkheden te informeren en te adviseren. Dat voelde goed en toen wij een heldere offerte ontvingen, was de koop snel gesloten. Het team dat de installatie verzorgde bestond uit vakmensen met veel ervaring, die goed op elkaar ingespeeld waren. Ze kwamen van tijd tot tijd met vragen en suggesties over en hoe sommige zaken uiteindelijk gedaan moesten worden, zoals de plaatsing van lampjes. En dat ging allemaal op een heel prettige manier. Maar het allerbelangrijkste is het eindresultaat; dat ziet er fantastisch uit. Service en kwaliteit, dat is wat wij ervaren hebben.

W. L. Gianotten

Grando is een prima bedrijf met kundige vakmensen.
Ze helpen meedenken, dringen niets op en het is fijn dat alles in éen hand is.
Zodat druk bezette mensen zoals wij niet naar talloze...
Grando is een prima bedrijf met kundige vakmensen.
Ze helpen meedenken, dringen niets op en het is fijn dat alles in éen hand is.
Zodat druk bezette mensen zoals wij niet naar talloze bedrijven hoeven te gaan noch aan het werk worden gezet achter computers om zelf aan het rekenen en uitzoeken te gaan zoals bij Ikea.

A. Noniem

Goed geholpen in de winkel, vriendelijk personeel, wel erg duur en vrij chaotisch in de communicatie.

Ron

We werden altijd vriendelijk en professioneel geholpen. Er werd meegedacht en we kregen tijdens de verbouwing veel tips. Nette afwerking en degelijk materiaal.

Iesberts

Mijn ervaring is super maar dat geld niet voor iedereen

Paula Verhaar

Enorm vakmanschap en prachtige materialen

Fam. Groenen

We hadden goed contact met Grando. De monteurs hebben netjes gewerkt en meegedacht om bepaalde problemen op te lossen. Soms vonden ze het ook vervelend, wNt zij moesten problemen oplossen, die door... We hadden goed contact met Grando. De monteurs hebben netjes gewerkt en meegedacht om bepaalde problemen op te lossen. Soms vonden ze het ook vervelend, wNt zij moesten problemen oplossen, die door de tekenaars ontstaan waren. Alles heeft hierdoor meer rijd in beslag genomen. Ze hadden daarnaast goede adviezen om het eindresultaat te verbeteren. Uiteindelijk is alles wel netjes en keurig opgeleverd.

Edith Everwijn

Goede ervaring, heel plezierige werknemer(s).
Wij kregen Simon toebedeeld, en dat was heel prettig: meedenken, proactief, vriendelijk en geduldig!