Offerte
8.2/10
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Perfect geholpen in de showroom!
Plaatsen verliep ook goed, duidelijke communicatie en alle afspraken zijn nagekomen!

P.A. Prenen

Prima. Goed advies tijdens ons bezoek aan de showroom Heerhugowaard.

Geen tips of verbeterpunten

Wim en Jannie de Wit

Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. We hebben goede ondersteuning met goede ideeen gekregen toen we ons oriënteerden. We hebben geen moment druk gevoeld om tot kopen over te gaan. Na... Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe keuken. We hebben goede ondersteuning met goede ideeen gekregen toen we ons oriënteerden. We hebben geen moment druk gevoeld om tot kopen over te gaan. Na aankoop zijn we enige keren terug geweest bij Jeff en zijn vrouw om wijzigingen aan te brengen. Telkens werd opnieuw de tijd voor ons genomen.

F. Schouten

Goed geholpen, duidelijk advies, scherpe offerte en controle na plaatsen was top!

Prima bedrijf!

C. Bindraban

Uitstekend geholpen en geadviseerd. Probleem met het werkblad goed opgelost.

Rocco Emmaneel

Mooie showroom met veel inspiratie voorbeeldkeukens. Advies door verkoper in eerste gesprek prima, aftersales vonden wij onvoldoende.

Martha

Voorfront spoelbak van belgisch hardsteen viel eruit,geen garantie meer. Nieuwe spoelbak van composiet besteld met watergeulen en gefrijnde randafwerking. Kosten 985 euro. Werd geleverd zonder... Voorfront spoelbak van belgisch hardsteen viel eruit,geen garantie meer. Nieuwe spoelbak van composiet besteld met watergeulen en gefrijnde randafwerking. Kosten 985 euro. Werd geleverd zonder watergeulen en niet de juiste randafwerking. Was mondeling afgesproken maar door de heer Tesselaar niet op de factuurbon gezet. Mochten na onaangename gesprekken de juiste spoelbak bestellen maar niet met de gewenste gefrijnde randafwerking want dat deed de fabriek al lang niet meer.Dat had de heer Tesselaar vergeten ons te vertellen. Ook moesten we nog 250 euro bijbetalen. We zijn daar niet op in gegaan en voelen ons flink bedonderd! Voor ons geen Grando meer!

Rick Gerritsen

2e keer een keuken gekocht bij Grando , en 2 keer super goed geregeld alles.

Carmen Sanders

Onlangs is de nieuwe Grando badkamer bij ons thuis geplaatst. De service en klantgerichtheid bij Grando Heerhugowaard was goed. Ook de offerte prijs sprak ons aan (dit verschillende nogal in de... Onlangs is de nieuwe Grando badkamer bij ons thuis geplaatst. De service en klantgerichtheid bij Grando Heerhugowaard was goed. Ook de offerte prijs sprak ons aan (dit verschillende nogal in de branche) is de keuze op Grando uitgekomen. Levertijd en start datum plaatsen, waren ook goed op tijd. Het plaatsen heeft vier weken geduurd, dit ivm het drogen van het stucwerk. Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe badkamer echter hadden wij wel een hoger afwerkingsniveau verwacht. Tegelwerk is in bepaalde hoeken niet altijd precies op maat, dit is weg proberen te werken met een verbreede kit rand. Jammer. Ook laten wij het stucwerk overnieuw doen door een erkend stukadoor. (Deze kosten zijn overigens wel van de factuur afgehaald) toch balen we hier behoorlijk van, extra werk en alles moet weer van de wand af. Verder zijn wij tevreden en raadde wij iedereen Grando keukens/badkamer Herhugowaard aan.

Groen

De enige zaak waar we zonder verkooptrucs te woord werden gestaan. Zonder enige druk hebben we een mooi keuken uitgekozen. Deze is professioneel opgemeten en daarna zonder problemen geplaatst. Te... De enige zaak waar we zonder verkooptrucs te woord werden gestaan. Zonder enige druk hebben we een mooi keuken uitgekozen. Deze is professioneel opgemeten en daarna zonder problemen geplaatst. Te allen tijde zijn we vriendelijk geholpen en is er een goede service verleend.