Offerte
Service en garantie
7.8/10
Ontwerp

R.H.

Erg blij met mijn nieuwe keuken van Grando Groningen. Deskundig geadviseerd vanaf het begin. Alles door Grando laten doen, vanaf sloopwerk t/m plaatsing. Alles op schema verlopen, keuken zelf van... Erg blij met mijn nieuwe keuken van Grando Groningen. Deskundig geadviseerd vanaf het begin. Alles door Grando laten doen, vanaf sloopwerk t/m plaatsing. Alles op schema verlopen, keuken zelf van hoge kwaliteit en zeer vakkundig geplaatst. Ben uitermate tevreden.

Het registreren van de apparaten bij Etna verloopt zeer moeilijk of is onmogelijk.

Helmich

Deskundig en zonder opdringen. Goed geholpen en snel geplaatst.

Nog geen

Jose

Prima, mensen hebben plezier in hun werk

Beter advies kunnen geven over apparaten. Het zou super tof zijn als de verkoper kan vertellen, die koelkast bromt als ie aanslaat, de kookplaat piept als ie opwarmt, de afwasmachine doet zijn deur... Beter advies kunnen geven over apparaten. Het zou super tof zijn als de verkoper kan vertellen, die koelkast bromt als ie aanslaat, de kookplaat piept als ie opwarmt, de afwasmachine doet zijn deur open als ie klaar is. Ook iets meer over garantie voorwaarden e.d.

Marvel

Super keuken gekocht en geplaatst door echt de beste monteur die je maar kan wensen.
Wat een vakman. !!

Tips en tricks waar je als klant niet aan denkt
Maar wat wel hanig kan zijn als je een keuken koopt

Den Boer

We hebben onze keuken gekocht bij Grando in Groningen. Wat een prettige ervaring, er werd goed advies gegeven, goed meegedacht, en alles volgens afspraak afgeleverd. Er was helemaal niets wat ook... We hebben onze keuken gekocht bij Grando in Groningen. Wat een prettige ervaring, er werd goed advies gegeven, goed meegedacht, en alles volgens afspraak afgeleverd. Er was helemaal niets wat ook maar een beetje tegenzat. De keuken is geplaats door zeer bekwaamde en vriendelijke monteurs en bevalt uitstekend!

Schultink

Heel slecht , wat zo ongeveer mis kon gaan in de bestelling en plaatsing van de keuken ging mis.
Mijn vertrouwen in uw zaak is daarom bijna geheel weg . Klanten mogen niet de dupe worden van een minder goed functionerend filiaal. Al met al heeft het anderhalf jaar geduurd voordat de keuken helemaal gereed was

Afspraken qua bestellingen en plaatsing van de keuken nakomen. I.p.v. een totaal bedrag een duidelijke offerte wat alles per onderdeel kost. Spullen ook ontvangen die ik niet besteld had en... Afspraken qua bestellingen en plaatsing van de keuken nakomen. I.p.v. een totaal bedrag een duidelijke offerte wat alles per onderdeel kost. Spullen ook ontvangen die ik niet besteld had en omgekeerd
De klant serieus nemen en met respect behandelen op mijn vragen over het bovenstaande werd het doorgeschoven naar iemand anders of er werd niet gereageerd op telefoontjes, loze beloftes gedaan e.a.

Frank Stolp

Opdracht geplaatst omdat Grando attent en professioneel reageerde op offerteverzoek. Keukenrenovatie vlot en goed verricht. Plaatsing toilet vertraagd door samenloop van omstandigheden(lawaaimakende... Opdracht geplaatst omdat Grando attent en professioneel reageerde op offerteverzoek. Keukenrenovatie vlot en goed verricht. Plaatsing toilet vertraagd door samenloop van omstandigheden(lawaaimakende buizen bij doorspoelen, ziekte bij installateur en betreffende medewerker Grando). Uiteindelijk netjes afgehandeld door Grando en installatiebedrijf. De installateur denkt goed mee en gaf prima tips om het geheel weer één te maken.

Vink

Slecht, zeer slechte ervaring lakse houding van ene Stefan. Ben niet de enige, heb kennissen die ook niet weer naar Grando Groningen gaan...

HenK BV

Slechte communicatie
Slechte communicatie
Slechte uitlevering. Bij uitlevering wilde men dat ik de bon al aftekende zodat ze verder konden. Heb eerst zelf rustig alles gecontroleerd en bleek achterwand te missen. Krijg later een telefoontje van de winkel dat ik de wachterwand bij kun kon ophalen in de winkel omdat het te groot was om met een auto te brengen. Heb gezegd dat ik weigerde om zelf een kar te gaan huren en spul op te halen terwijl ik heb betaald voor bezorging. Was allemaal moeilijk. Nu 1/2 jaar later hoor ik nog steeds een handdoeken packet te krijgen.... geef het op en zal mijn volgende keuken niet meer kopen