Offerte
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Jeanne van Veggel

In oktober 2019 kocht ik een nieuwe keuken en toiletruimte bij Grando in Eindhoven, Ekkersrijt. Alle lof voor beide medewerkers, Ingrid/keuken en Remco/toilet. Zij luisterden goed naar mijn wensen... In oktober 2019 kocht ik een nieuwe keuken en toiletruimte bij Grando in Eindhoven, Ekkersrijt. Alle lof voor beide medewerkers, Ingrid/keuken en Remco/toilet. Zij luisterden goed naar mijn wensen en kwamen met creatieve oplossingen. Ik ben superblij met mijn nieuwe keuken en toilet.

Ik heb geen verbeterpunten of tips.

Josje

Wij hebben in september 2017 een keuken gekocht bij grando Enschede. Het aankoopproces verliep prima, maar de service nadien is ronduit schandalig. Onze keuken kostte ongeveer €10.000,- en is op een... Wij hebben in september 2017 een keuken gekocht bij grando Enschede. Het aankoopproces verliep prima, maar de service nadien is ronduit schandalig. Onze keuken kostte ongeveer €10.000,- en is op een zeer slechte manier gemonteerd. Denk hier bij aan verkeerd afgesneden spatranden, een kromme koelkastdeur en een gat in het plafond van de de oude ventilatie. Grando heeft ons voor deze montage bijna €1000 is rekening gebracht, maar is van mening dat alles wat er mis is gegaan, de schuld van de klant is. Ja ja zelfs een kier van 2 centimeter in de hoek war de spatranden elkaar niet raken. Zij onthouden zich van elke verantwoordelijkheid en zijn altijd 'te druk' om ons te helpen of te woord te staan. Ook niet gek dat deze zaak in Enschede maar 1 review heeft op hun website. Ik raad iedereen af om hier naar tel te gaan aangezien deze zaak je als een baksteen lat vallen zodra hun geld binnen is, wat je uiteraard voor de montage moet hebben afgerekend.

Van wat doen aan klantenservice

De Boer

Vanmiddag bezochten wij Grando in Enschede. Onze verwachtingen waren hoog gespannen. Uit de reviews werd het advies immers hoog geprezen. Wij wilden informatie over refit van onze bestaande keuken... Vanmiddag bezochten wij Grando in Enschede. Onze verwachtingen waren hoog gespannen. Uit de reviews werd het advies immers hoog geprezen. Wij wilden informatie over refit van onze bestaande keuken eventueel uitwijken naar een hele nieuwe. De "eigen" ondernemer bleek weinig toeschietelijk en niet oplossing gericht. Teleurgesteld verlieten wij Grando.keukens. Onze refit c.q. Nieuwe keuken zal in ieder geval zeker niet door Grando worden geleverd. Ondernemer let op uw klant, U hebt hem nodig!