Offerte
Service en garantie
8.2/10
Ontwerp

Anna Zitter

Dikke 10. helemaal happy met onze keuken en toilet, dankzij Grando Doetinchem, Ariel, Luuk, Arjan en collega's

Door drukte wat moeilijker te bereiken maar je wordt altijd wel teruggebeld.

Zeer tevreden over de montage en apparatuur. De communicatie had iets beter gekund.

Beter contact met de klant omtrent order en afrekening.

Harry en Wil

Vakkundig geholpen en goed meegedacht met ons

Wat een vakmensen, superblij met onze nieuwe badkamer

Grando Doetinchem

Persoonlijke aanpak. Komen afspraken na en werken alles netjes af. We zijn zeer tevreden over onze keuken!

Iets sneller reageren op mailtjes/ telefoontjes

Keuken gekocht bij Grando Doetinchem. Het advieswerk van Coen heeft ons een prachtige keuken opgeleverd, die helemaal naar onze zin is.

In het Offertestadium de versies benoemen en specificeren.

Grando Doetinchem.

De keuken is erg mooi en door een enorme vakman geplaatst alle lof daarvoor. We hebben bij Grandorado Doetinchem een keuken gekocht en zijn vakkundig geholpen door Coen en zijn assistente.
De keuken is erg mooi en door een enorme vakman geplaatst alle lof daarvoor.
Onze indruk was meteen bij binnenkomst dat het een goed bedrijf is en daarin zijn we niet teleurgesteld.

enige minpunt is de recirculatie afzuigkap die zou ik niet gauw aanbevelen maar dit wordt alsnog opgelost verder geen verbeterpunten.

Treetje

Verkoper/ontwerper meer checken bij uitvoerders over meerwaarde van bepaalde apparatuur en mogelijkheden/onmogelijkheden bij tegelwerk/ontwerp

E. Takkenkamp

Wij raden Grando Doetinchem zeer zeker aan! Vriendelijk en professionele adviseurs die de tijd voor je nemen en je graag van advies voorzien. Een breed assortiment met kwalitatieve keukens.

John Karssen

Onze ervaring met Grande Doetinchem is prima. Ze werken met goede vakmensen.

Annet te Lindert

Goed geholpen in een mooie showroom. Voldoende keuze en bruikbare adviezen gekregen.