Offerte
8.2/10
6.2/10
Ontwerp

D. Kluiter en J.J. Steffens

Een zeer goede begeleiding tijdens het zoeken naar een keuken, goede uitleg over de werkwijze van de plaatsing van de keuken, de indeling van het keukenblok zelf en de levering en de planning.

Geen, we zijn op een zeer nuchtere en heldere manier ondersteund in het maken van onze keuze.

Nobbenhuis

Wij hebben onze keuken bij Grando Hengelo gekocht. De verkoper was bekwaam. Kwam met goede ideeën. Dik tevreden. Top !!

Vooral de Bora inductie, met ingebouwde afzuiger was een goede tip.

Muller

Wij hebben een badkamer bij Grando gekocht. Tijdens de voorbereidingen en het plaatsen ging alles prima. Helaas is de verzorging van garanties waardeloos. Begin december heb ik voor het eerst... Wij hebben een badkamer bij Grando gekocht. Tijdens de voorbereidingen en het plaatsen ging alles prima. Helaas is de verzorging van garanties waardeloos. Begin december heb ik voor het eerst contact gezocht over een niet werkende afzuiging inmiddels is het 4 april en we wachten nog steeds op bericht over een nieuw te plaatsen afzuiging. Inmiddels helaas schimmel op de spotjes in het plafond en in de voegen. toch jammer van een nieuwe badkamer.

Zorg dat op het moment dat er klachten zijn deze ook goed afgehandeld worden. Het levert direct geen inkomsten op, maar voor komt negatieve reclame.

Manon de Jong

Mijn ervaring met Grando Hengelo is erg goed. Er wordt goed naar je geluisterd en meegedacht. De afhandeling is netjes. Ben erg blij met mijn keuken en zal Grando zeker aanbevelen.

Ga vooral door met hoe jullie het doen.

NC Olbertz

Ik kan maar 1 woord bedenken , fantastisch!! De keuze , de persoonlijke benadering , de deskundigheid van het personeel en de monteur. Het luisteren wat ik als klant wil , alles fantastisch. Dit is... Ik kan maar 1 woord bedenken , fantastisch!! De keuze , de persoonlijke benadering , de deskundigheid van het personeel en de monteur. Het luisteren wat ik als klant wil , alles fantastisch. Dit is een zaak waar ze nog naar de klant luisteren en alle wensen binnen hun vermogen te realiseren. Je kan ongestoord in de showroom rond lopen zonder dat je ( zoals vaak bij andere zaken) besprongen word door een verkoper. Veel persoonlijk rechtstreeks contact met de verkoper die je geholpen heeft. Je mag over je keuze nog een tijdje nadenken voordat je "ja" zegt, niets word je hier opgedrongen. De afspraken worden nauwkeurig nagekomen. Zijn helder en duidelijk. Ik ben zeer tevreden met mijn nieuwe keuken!!! En het proces dat vooraf ging .

NC Olbertz

Grando Hengelo is voor mij een toppertje. Zeer deskundig advies en hier word nog geluisterd naar de wensen van de klant
Ze zijn niet opdringerig zoals in andere keukenzaken die ik bezocht...
Ze zijn niet opdringerig zoals in andere keukenzaken die ik bezocht hebt. Uiteindelijk een prachtige keuken geplaatst gekregen die aan al mijn wensen en eisen voldoet. Kwaliteit prijs verhouding prima. Afspraken zijn nagekomen en de communicatie verliep vlot. Als ik wou zelf via rechtstreek mobiel nummer en evt whats app. Echt fantastisch!

Geen verbeterpunten , alleen ga zo door!

Snijders

Wij zijn goed geholpen bij Grando in Hengelo. Marcel heeft goed met ons meegedacht over de inrichting van onze nieuwe keuken. De keuken is snel geleverd, het was alleen jammer dat er een verkeerd... Wij zijn goed geholpen bij Grando in Hengelo. Marcel heeft goed met ons meegedacht over de inrichting van onze nieuwe keuken. De keuken is snel geleverd, het was alleen jammer dat er een verkeerd keukenkastje besteld was. Michel heeft de keuken netjes en vakkundig geïnstalleerd. Wij zijn zeer tervreden over de klantvriendelijkheid en service van Grando! Marcel en Michel bedankt!

Fam. Snijders
Hengelo

Maike

Ik wilde u nog even hartelijk danken voor de goede en professionele service die wij hebben mogen ontvangen van u. Ong 1,5 jaar geleden de keuken uitgezocht en laten plaatsen. Vanaf het bezoeken van... Ik wilde u nog even hartelijk danken voor de goede en professionele service die wij hebben mogen ontvangen van u. Ong 1,5 jaar geleden de keuken uitgezocht en laten plaatsen. Vanaf het bezoeken van de showroom tot het plaatsen van de keuken een zeer professionele service gehad. Ook nadat wij een 'klacht' hadden over deurpaneel van koelkast die krom trok. Hierop werd snel en adequaat gehandeld door u. Nogmaals dank hiervoor. Wij zullen jullie zeker adviseren bij vrienden en bekenden! (Reeds ook al gedaan)

Leo Wigger

Het uitzoeken van de keuken bij Grando is ons prima bevallen. Ook de monteurs bij het plaatsen zijn goed bevallen.
Er waren alleen nog een paar delen welke er niet waren of wie niet pasten....
Er waren alleen nog een paar delen welke er niet waren of wie niet pasten. Uiteindelijk exact drie maand na het plaatsen van de keuken waren alle punten verholpen. Dit na vele telefoontjes en onbegrip. Dat heeft wel erg lang geduurd maar het uiteindelijke resultaat is uitstekend.

Reactie Grando.nl:

Beste heer Wiggers,
Beste heer Wiggers,
Bedankt voor uw review. Bedankt voor het aangeven van de verbeterpunten. Fijn om te horen dat het uiteindelijke resultaat uitstekend is geworden. Ik zal bovenstaande review daarom ook doorsturen naar de vestiging, zodat zij ook op de hoogte zijn en de verbeterpunten kunnen oppakken.
Vriendelijke groet,
Grando Keukens & Bad

Ad Fokke

Goede voorlichting en service. Afspraken worden nagekomen. Een probleempje direct opgelost. De volgende keer kopen we weer bij Grando

Reactie Grando.nl:

Beste heer Fokke,
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent.
Heel veel plezier met uw nieuwe keuken.
Vriendelijke groet,
Grando Keukens & Bad