Offerte
Advies
Indruk showroom
Service en garantie
Ontwerp

Grando Emmen was nog maar net weer open, maar wat een geweldige service!

alles liep prima, dus zou het niet weten

J.W. Neehoff

Bij aankoop een deskundig meedenkend advies over de inrichting - correcte levering dus geen na leveringen - heel nette en keurige plaatsing van de keuken waarbij waar nodig de monteur ons er bij... Bij aankoop een deskundig meedenkend advies over de inrichting - correcte levering dus geen na leveringen - heel nette en keurige plaatsing van de keuken waarbij waar nodig de monteur ons er bij betrok en advies gaf over plaatsing sommige onderdelen , dus kan rustig zeggen dat wij een tevreden klant zijn en blij met onze nieuwe keuken

zijn tevreden over Grando

Linda Huisman

Zeer prettige en aangename sfeer in de winkel. Fijn ontvangst en een dito gesprek met de adviseur gehad. Zonder druk te zetten werd onze nieuwe keuken getekend en uitgewerkt.
Onder tussen is...
Onder tussen is onze nieuwe keuken geplaatst en zijn wij over het hele pakket, van binnenkomst tot oplevering uiterst tevreden. We raden dan ook iedereen Grando in Emmen aan.

P ban Boven

Beste grando, ik wil u graag complimenteren met de zeer correcte afhandeling van onze casus!
Wij hebben te kampen met loslatende folie van onze keukenkast deurtjes. Omdat de keuken 10 jaar oud is, was het niet meer mogelijk de deurtjes te vervangen. Wij hebben besloten de deurtjes over te laten spuiten, en worden uit coulance tegemoet gekomen in de montagekosten. Echt een geweldige service.

H. Prins

Prachtig ontworpen keuken waar we elke dag met veel plezier in koken! Er werd ons meegedacht en als weinigen op de keukenmarkt echt geluisterd naar onze wensen! No-nonsense adviseurs met echte... Prachtig ontworpen keuken waar we elke dag met veel plezier in koken! Er werd ons meegedacht en als weinigen op de keukenmarkt echt geluisterd naar onze wensen! No-nonsense adviseurs met echte vakkennis! Bedankt Richard (adviseur) en Raymend (monteur)!

tamminga

We werden goed geholpen,zeer klantvriendelijk,

Van der Weide

Met 1 woord SLECHT!!! in augustus 2013 hebben ze onze nieuwe badkamer geplaatst...en daar is blijkbaar iets niet goed gegaan met name in de douchecabine. Nu april 2015 zitten we nog steeds met heel... Met 1 woord SLECHT!!! in augustus 2013 hebben ze onze nieuwe badkamer geplaatst...en daar is blijkbaar iets niet goed gegaan met name in de douchecabine. Nu april 2015 zitten we nog steeds met heel veel open gesprongen en gescheurde voegen en kitranden in de douche! Grando geeft niet thuis!!! Erg slecht en ga er niet mee in zee want service tot aan de winkeldeur en daar buiten hoor of zie je ze niet meer!!!

J Pepers

Zeer slechte service, extra kosten slechte afwerking

Familie te Odoorn (Drenthe)

Fouten maken is menselijk, het gaat erom hoe dit wordt opgelost

J. Kroeze

Slecht

Reactie Grando.nl:

Beste,
Beste,
Grando Keukens & Bad is een franchise organisatie met zelfstandige ondernemers. Net zoals u werden wij onplezierig verrast door het faillissement van deze zelfstandige ondernemer. Feitelijk staat u, net als wij op dat moment letterlijk met lege handen. En dit betreuren wij ook ten zeerste.
Gelukkig hebben wij in samenspraak met de nieuwe ondernemer, de heer F. de Jong, een doorstart kunnen realiseren. Hij was bereid om samen met u aan een coulance regeling te werken. Dit is een extra service vanuit hem. Hij is het immers wettelijk niet verplicht. Wij als Grando Retail, kunnen dit ook erg waarderen.
In onze ogen is de heer F. de Jong alles behalve een gewetenloos zakenman, maar een ondernemer met hart voor de zaak, die ondanks enige verplichting, de gedupeerde klanten binnen de grenzen van het mogelijke van dienst probeerde te zijn. Wij vinden het erg spijtig dat op het moment van uw schrijven u zich dat niet of onvoldoende heeft gerealiseerd.