Offerte
7.2/10
6.2/10
Ontwerp

M. van Looij

Anderhalf jaar terug hebben wij tot onze spijt een badkamer gekocht bij grando in Hoofddorp. Hoewel we de badkamer en materialen nog steeds mooi vinden, liet het advies bij aanschaf nogal wat te... Anderhalf jaar terug hebben wij tot onze spijt een badkamer gekocht bij grando in Hoofddorp. Hoewel we de badkamer en materialen nog steeds mooi vinden, liet het advies bij aanschaf nogal wat te wensen over. Bij levering ging er van alles mis, er werd bijvoorbeeld een verkeerde maat onderblad bij de wastafel geleverd. We hebben in overleg met de adviseur gekozen voor vloerverwarming in plaats van radiatoren. Deze vloerverwarming werkt na bijna anderhalf jaar nog steeds niet. De monteur/installateur komt vaker niet dan wel opdagen op afspraken. Na twee winters in een onverwarmde badkamer hebben we inmiddels herstelwerkzaamheden moeten verrichten in verband met een schimmel. De filiaalmanager is weinig toegankelijk voor kritiek over het herhaaldelijk (> 5 maal) niet op komen dagen van de monteur.

Reactie Grando.nl:

Beste heer Looij,
Vanuit de vestiging in Hoofddorp begreep ik dat er inmiddels contact met u is opgenomen. We hopen dat alles naar tevredenheid wordt opgelost.
Na een aantal bezoeken bij u...
Beste heer Looij,
Na een aantal bezoeken bij u thuis, is geconstateerd dat het probleem waarschijnlijk wordt veroorzaakt door een mankement in de mat zelf. Dit hebben we gemeld bij de toeleverancier, welke contact met u zal opnemen. Dit kunnen we helaas niet zelf oplossen.
We vinden het ook vervelend dat dit op zich heeft laten wachten, maar we hebben een aantal zaken moeten uitsluiten en dit kost helaas meer tijd dan verwacht. We proberen u hierin zo goed mogelijk te helpen, echter zijn wij ook afhankelijk van onze toeleverancier.
Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u probleem snel is opgelost en u volop kunt genieten van uw mooie badkamer!

van der Woude

Finally I got a nice kitchen, after a lot of patience and work!.....After sales care needs improving

Reactie Grando.nl:

Bedankt voor het delen van uw ervaring en fijn om te lezen dat uiteindelijk alles goed is opgelost. We zullen uw ervaring doorsturen naar onze vestiging in Hoofddorp, zodat ze de verbeterpunten... Bedankt voor het delen van uw ervaring en fijn om te lezen dat uiteindelijk alles goed is opgelost. We zullen uw ervaring doorsturen naar onze vestiging in Hoofddorp, zodat ze de verbeterpunten kunnen oppakken. We wensen u erg veel plezier met uw nieuwe keuken.

Linda van Veenendaal

Wij zijn zeer tevreden met de door Grando geleverde materialen. Onze nieuwe badkamer straalt kwaliteit en klasse uit.

Lin Zu

Grando is een aanrader!
Goed advies bij indeling van de keuken en er wordt rekening gehouden met het budget van de klant.
In andere keukenwinkels werd ik niet opgemerkt door verkopers...
Grando is een aanrader!
In andere keukenwinkels werd ik niet opgemerkt door verkopers of had het idee niet het voordeligste advies te krijgen.
Alles bij plaatsen soepel verlopen. Grando Klusjesman dacht goed mee in oplossingen Bij levering een klein deukje in één van de kastjes. Deze is netjes vervangen. Heel blij met mijn nieuwe keuken!!!!

Joop Kaatee

We zijn professioneel tot een voor ons juiste keuze gekomen, het eindresultaat is een mooie badkamer die aan onze verwachting voldoet.

Esther Dobbe

Slechte communicatie
Slechte communicatie
Zeer commerciële verkoopster maar geen goed advies over de meest praktische opstelling/indeling (waardoor we nu een paar dingen hebben waarvan we het niet logisch vinden (een oven waar geen lade onder past-hadden graag advies gehad over kiezen van kleiner formaat waardoor extra lade mogelijk was) vak boven koelkast heeft geen separate kastdeur waardoor we steeds de koelkast open moeten doen om erbij te kunnen.

Th, van der Prijt

De verkoper heeft een realistisch beeld gegeven over wat we konden verwachten. Heeft de zaken niet onnodig opgeklopt om te koop te verleiden en hij was bereid mee te denken en oplossingen te zoeken... De verkoper heeft een realistisch beeld gegeven over wat we konden verwachten. Heeft de zaken niet onnodig opgeklopt om te koop te verleiden en hij was bereid mee te denken en oplossingen te zoeken om in de buurt van het budget te blijven.
Er werd ook tussendoor kontact opgenomen om te checken of zaken liepen zoals verwacht.

Mariejose Tonino

Denken goed mee over de keuzes en dragen ook auggesties aan waar je zelf niet op komt , of vergeet. Plaatsing keuken ging uiterst soepel. Binnen t wee weken was de oude keuken gesloopt, alles... Denken goed mee over de keuzes en dragen ook auggesties aan waar je zelf niet op komt , of vergeet. Plaatsing keuken ging uiterst soepel. Binnen t wee weken was de oude keuken gesloopt, alles gestuct, nieuwe wanden geplaatst en nieuwe keuken geplaatst. Alles paste en niets was kapot of vergeten.

almekinders

Prijs/verhouding is goed. Verkoopster Samira vinden wij opdringerig en legt graag haar keuze op. Niet altijd even beleefd. Gaat met grapjes over de schreef.

Joël

Grando is een prima leverancier op het gebied van keukens, alhoewel prima. Apparatuur is beschadigd of komt later dan verwacht, maar dat kan gebeuren. Echter is de nazorg en de uiteindelijk service... Grando is een prima leverancier op het gebied van keukens, alhoewel prima. Apparatuur is beschadigd of komt later dan verwacht, maar dat kan gebeuren. Echter is de nazorg en de uiteindelijk service van Grando ver beneden pijl. Er wordt totaal geen verantwoording genomen m.b.t. incidenten die optreden tijdens en na het plaatsen van de keuken. Qua service raad ik Grando Hoofddorp dan ook echt af.