Bouwbedrijf van de Kieft

Zeer snelle levering

Ga zo door

DKL

De Sprankel

Doos met 3000 bekertjes besteld voor onze basisschool. Makkelijk te bestellen, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en een SUPERSNELLE levering. Kortom superervaring! Kom zeker... Doos met 3000 bekertjes besteld voor onze basisschool. Makkelijk te bestellen, ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering en een SUPERSNELLE levering. Kortom superervaring! Kom zeker terugšŸ˜‰. En die extra bekertjes kunnen wij goed gebruiken op school voor allerlei activiteitenšŸ‘

Duidelijk site, snelle lervering!

Stijn

Snelle en correcte levering, fijne partij

Snel, volledig en duidelijk op de website

FLX Space Hoofddorp

Beste mensen van Goedkope koffiebekers, ik heb een kantoorpand van 3400 m2 waarin wij start-ups en jong professionals een plaats kunnen bieden voor een redelijk betaalbaar huur bedrag. Met vele... Beste mensen van Goedkope koffiebekers, ik heb een kantoorpand van 3400 m2 waarin wij start-ups en jong professionals een plaats kunnen bieden voor een redelijk betaalbaar huur bedrag. Met vele soorten ondersteunende diensten, waaronder ook het bieden van een vers kop koffie van een eigen blend die speciaal voor FLX Space is gebrand door Zwarte Roes. Wij kregen de levertijd door van onze eerst koffie automaat en daar moesten dus ook bekertjes bij. (snel, spoed en het liefst gisteren) Nou dat hebben jullie waargemaakt want binnen 20 uur na bestellen hadden we staan en worden ze nu gebruikt. We hopen snel meer te bestellen want we hebben nog 3 koffie automaten te plaatsen dus wordt vervolgd.

De sterke punten die ze vernoemen op de site kloppen dus top.

Op dit moment zou ik het niet weten

Inneke van Hulst

Allemaal goed geregeld. De koffiebekers waren er de volgende dag al. Netjes afgeleverd en goed verpakt. Een dag later werd ik gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen. Dit vond ik ook... Allemaal goed geregeld. De koffiebekers waren er de volgende dag al. Netjes afgeleverd en goed verpakt. Een dag later werd ik gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen. Dit vond ik ook zeer prettig

Goede prijs, leverafspraken worden nageleefd

InVision Hosting BV

Zeer tevreden

Snel, duidelijk en nazorg perfect

Niet tegengekomen

Hans

De bestelling keurig op tijde geleverd.
Goede kwaliteit.