2042 beoordelingen

2042 Reviews

Petra

Perfecte snelle levering. Super goed ingepakt

Raymond

Mooie Peugeot Nightline duo set besteld en geleverd gekregen. De set kost wat maar dan heb je ook wat moois naar mijn mening.

Hilde Zijlma

Uitstekend

C. van der Gaag

Prima, snelle levering

Tulay Celik

Ik heb mijn items nooit ontvangen

Reactie Gloudemans Koken & Kado:

Beste Tulay Celik,
Beste Tulay Celik,
Bedankt voor uw review, u heeft een bestelling geplaatst waarvan de levertijd op 1-2 weken staat. Wij verwachten dinsdag uw bestelling te kunnen versturen. Ik heb u via de mail alvast de track&trace code gestuurd zodat u de bestelling kunt volgen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag. Onze excuses voor de langere levertijd dan u van ons gewend bent.
Team Gloudemans koken en kado

Janneke de Graaf

Net bedrijf gelijk antwoord als er iets is.

Deborah welborn

Delivery on time as expected

Cora Ellen

Mooie, kwaliteitsproducten tegen goeie prijzen. Erg tevreden over de snelheid van het leveren. Het was erg netjes ingepakt en het handgeschreven briefje vond ik erg leuk! Maakt het persoonlijker en... Mooie, kwaliteitsproducten tegen goeie prijzen. Erg tevreden over de snelheid van het leveren. Het was erg netjes ingepakt en het handgeschreven briefje vond ik erg leuk! Maakt het persoonlijker en je krijgt meteen een glimlach op he gezicht.

R Vallee

Heb voor de eerste keer pannen besteld bij dit bedrijf via internet en de verzending was keurig, snel en netjes geleverd met een vriendelijk briefje erbij .