9.5/10
9.5/10

Tim Weeber

Producten waren snel en als per omschrijving geleverd. Keurig verpakt. Niks op aan te merken.

Snel en goede website

Product dat niet meer leverbaar is, kwam toch in de zoekresultaten op

HK Mellema

Prima service en snelle levering. De lampe berger staat prachtig en het ruikt heerlijk.

Service

Annelieke

Super snelle levering . Producten waren ook aantrekkelijk geprijsd

Jessica Visser - iMol design

Mooie spullen, snel geleverd, goed verpakt

snelle afhandeling

Iets meer communiceren, bv: we hebben uw producten retour, het geld wordt overgemaakt.

Ebru Unlu

Goede service, ik ben er heel blij met mijn spullen

joke hirschmann

Goede communicatie en behulpzaam over het product. snelle levering. bijzondere aardige eigenaar. top bedrijf. ik raad mensen aan daar een kijkje te nemen of via internet.
hartelijk dank

top bedrijf

Day

Het pakket van gloudemans uitpakken leek wel een kadootješŸ˜
Vriendelijk kaartje erbij

ā¹

Even mailtje dat de bestelling onderweg is

Trees

Via website pip servies gekocht, snelle levering, goed verpakt en een vriendelijk briefje van de inpakker die me veel plezier met mn aankoop wenste.

breelbaar materiaal goed verpakt

Renato David

Eerste contact met dit bedrijf. Ben erg tevreden en kom hier zeker terug voor een volgende aankoop.

De aanschafprijzen, leuke aanbiedingen, het bestelgemak en ook de aftersales waren erg goed.

Geen enkele

Ellen Geul

Snelle levering. Het servies was goed verpakt en dus heel overgekomen. Het handgeschreven kaartje werd gewaardeerd, toch leuk zo'n persoonlijke noot. Ondanks dat het dan een webbestelling is toch...

Het persoonlijke, handgeschreven kaartje wat bij de bestelling zat
Snelle reactie op fb messenger

Wellicht kunnen de verzendkosten nog wat gedrukt worden door gebruik van andere vervoerders. Dat zou ik als klant wel erg waarderen, maar dat moet ook maar net mogelijk zijn. Dus zeker geen klacht, maar meer een tip