Britt Broeks

Super snel en goed! šŸ‘

Pauline Vossen

Een fijn bedrijf. Omdat mijn bestelling niet geheel op voorraad was kwam het bedrijf zelf met een goed voorstel. De nalevering ging ook supersnel.

Een zeer goede service

Anna Woelders

Tevreden, snelle service, goed contact en perfecf verpakt (servies).

Mooie website, duidelijke communicatie, snelle reactie op mail

nicolien poelma

Zeer goed! Snelle levering met persoonlijk briefje erbij wat toch prettig overkomt.

Persoonlijk bericht bij levering

Susan

Prima!

Nadat de bestelling geplaatst is, kreeg ik mail dat de zending overgedragen is naar de bezorgservice. Vanaf daar had ik geen idee meer wanneer de bestelling zou arriveren. Wellicht ligt dit aan de betreffende bezorgservice, maar als klant vond ik het lastig om bijvoorbeeld geen track en trace-code of iets dergelijks te hebben.
In mijn geval zat ik op de bestelling te wachten, omdat we met vakantie zouden gaan. Het zat er maar net in of de bestelling op tijd zou zijn. Dat was gelukkig wel zo, maar het was lastig om het niet meer te kunnen volgen vanaf een bepaald moment.

Reactie Gloudemans Koken & Kado:

Hoi Susan,

Dan is er helaas iets misgegaan, normaal gesproken hoort er nog een mailtje te komen met inderdaad de track&trace code.

Bedankt voor je reactie, wij gaan kijken waar de fout zit.

Team Gloudemans koken & kado

K. Rijkers

Erg snel verzonden, en ontzettend netjes en veilig verpakt!

Ja, snelheid verzending en verpakking

Gerrie Kruyswijk-Ensing

Bestelling is snel bezorgd en met een sympathiek, persoonlijke briefje werd ons gemeld dat een kom nog nageleverd wordt.

Lianne Verschoor

Producten keurig verpakt en snel verzonden.

Snelle afhandeling

Nanda

Habonne King pannen besteld.

Snelle en goede levering

Ga zo door

Julia Kars

Het geweldig mooie Laura Ashley servies hier gekocht! Zeer degelijk verpakt en daardoor ook in goede staat aangekomen. Heel blij mee!!

Servies durf ik hier wel te bestellen, wordt goed verpakt!