Raymond Schaeffer

Jac Bax

Zeer goed

Goedkoop en snel

Hans

Keurig op bezorgd en netjes op maat verpakt!

Bezorging en mooie aanbiedingen. Degelijkheid van goede merken.

Ilyas Ilbasmis

Het is eerste keer ben echt trots w had ik niet verwacht was ook toevallig want ik was op zoek bij De jong vakkleding hoe ik aan jullie site ben gekomen weet ik het nog niet helemaal maar ben ik... Het is eerste keer ben echt trots w had ik niet verwacht was ook toevallig want ik was op zoek bij De jong vakkleding hoe ik aan jullie site ben gekomen weet ik het nog niet helemaal maar ben ik echt helemaal blij want anders had ik het niet zo lang naar me zin gehad het was wat ik wilde daar was ik op zoek dankjewel

Nu ík het weet hoef ik niet meer opzoeken naar een andere bedrijf had ik het van te voren geweten had al jaren? Maar ja ! Je bent nooit te laat!!👍

Dillan Assink

Heb een grote gereedschapskoffer bestelt was binnen 2 dagen binnen

Snelle levering en goed geprijst

M Blom

Eerste bestelling. Correcte afhandeling

Snelle levering, goede communicatie

E.

Netjes en snel verzonden

Mooie gereedsscapskoffer voor een mooie prijs

Marcel H.A. de Kock

Door de onduidelijke foto op de website van de afmetingen van de vakjes in de uittrekladen heb ik het product helaas retour moeten sturen. Niet gevonden wat ik nodig heb en de retourkosten voor... Door de onduidelijke foto op de website van de afmetingen van de vakjes in de uittrekladen heb ik het product helaas retour moeten sturen. Niet gevonden wat ik nodig heb en de retourkosten voor eigen rekening moeten nemen. Jammer, dit had niet gehoeven als er een duidelijker foto was gemaakt én de afmetingen van de vakjes er duidelijke bij vermeld hadden gestaan.

Snelle levering en - na telefonisch contact - makkelijk retou kunnen sturen. Nu nog even afwachten wanneer ik mijn geld terug krijg.

Ronald Tanis

Snelle levering.