Zeer snelle en correcte levering

Assortiment is supergroot

Kluizenier

Gezocht naar werkschoenen. Hier voor de laagste prijs en met snelheid geleverd.

Assortiment is groot; scherpe prijzen, sbnelle levering. Top!!

Gast

Nette prijs, helaas niet alles op voorraad, het niet geleverde was snel gecrediteerd.

De prijzen zijn netjes en de spullen waren snel geleverd.

Top

Maakt belofte waar

C J Digners

Telefonisch kontakt was niet optimaal. Mijn vraag werd niet beantwoord. Ook na het sturen van een aantal foto,s kwam geen reactie. Door zelf e.e.a. uit te zoeken onderdeel uiteindelijk toch... Telefonisch kontakt was niet optimaal. Mijn vraag werd niet beantwoord. Ook na het sturen van een aantal foto,s kwam geen reactie. Door zelf e.e.a. uit te zoeken onderdeel uiteindelijk toch besteld.Tegenvaller!

website en prijs Stanley vloerveer

Reactie Gereedschapskist.nl:

Goedendag, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet volledig naar tevredenheid bent geholpen. Helaas hebben wij echter geen e-mail van u mogen ontvangen. Kunt u aangeven naar... Goedendag, bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat u niet volledig naar tevredenheid bent geholpen. Helaas hebben wij echter geen e-mail van u mogen ontvangen. Kunt u aangeven naar welk e-mailadres u een bericht heeft toegestuurd? Wij streven er naar om berichten binnen 1 werkdag te kunnen behandelen.

Moninca Soumokil

Snelheid

John

Een besteld artikel bleek niet op voorraad en ook niet snel leverbaar. Door gereedschap.nl werd een duurder alternatief aangeboden, zonder bijbetaling. Daarna snel geleverd. Top !!

Klantgericht

Goede service

Snelle levering en goed spul

Gast

Duidelijke website, makkelijk zoeken.

Snel en keurig geleverd

Prima item