Collectie / Aanbod
9.8/10
Klant is koningin
9.8/10

Marleen van de Kuit

Heel gastvrije medewerkers die goed meedenken met wat bij jou past

Proberen je echt te leren kennen om bij jou passende jurken te vinden

Er zijn wat weinig jurken in kleur

Geanne

Corrie is helemaal top! Ze heeft me ontzettend geholpen en zag wat ik nodig had. Ze is heel geduldig en de klant is bij haar zeker koning!! Beveel het onwijs aan om de trouwjurk bij Fem te kopen

Gastvrijheid, inzicht, vakkundigheid, gezelligheid (Corrie heeft mij geholpen)

Niet

Fem weddingshop leek

Geweldig bijgestaan door de medewerkster om een prachtige trouwjurk uit te zoeken. Ze nam alle tijd, gaf ook haar eigen mening en luisterde heel goed naar mijn wensen.

Kalm en alle tijd wordt voor je genomen

Het zusje van de blije bruid

Hele fijne sfeer en behulpzaam personeel dat heel veel kennis en ervaring heeft

Goede service

Kan ik echt niet verzinnen

Leuke gezellige sfeer, goed geholpen, behulpzaam, geduldig en vriendelijk personeel.

Leuke positieve sfeer.

Marissa

Ik ben super tevreden over de service, het uitzoeken en meedenken bij het vermaken van de jurk tot mijn perfecte jurk bij Fem!

- klantgericht
- goede service op maat

Kosten van de coupeuse voor het vermaken van de jurk komen erover heen terwijl alle jurken altijd vermaakt moeten worden. Misschien handig om dit bij de prijs in te berekenen.

Reactie Brides by Fem Bruidsmode:

Beste Marissa, Bedankt voor je reactie. We nemen je verbeterpunt mee en gaan kijken of we dat anders kunnen doen.
Team Fem Weddingshop

Lineke

Ontzettend tevreden

Zeer behulpzaam en gastvrij

Willemijn

Fantastisch!

Hele lieve medewerkers die je graag willen helpen met het uitzoeken van een prachtige trouwjurk!

Daniëlle

Fantastisch geholpen! Niet te veel poespas maar lekker nuchter. Ze maken je helemaal prettig voelen en nemen de tijd voor je. Heel vriendelijk en er wordt je veel gegund. Er wordt goed in jouw... Fantastisch geholpen! Niet te veel poespas maar lekker nuchter. Ze maken je helemaal prettig voelen en nemen de tijd voor je. Heel vriendelijk en er wordt je veel gegund. Er wordt goed in jouw straatje gedacht. Heel warm gevoel.

Open en eerlijk, ze zien zo wat er bij je past. Luisteren naar je wensen. Mensenkennis, ze lezen aan je gezicht af of jij je er zelf goed in voelt. Je wordt geaccepteerd zoals je eruit ziet en dat... Open en eerlijk, ze zien zo wat er bij je past. Luisteren naar je wensen. Mensenkennis, ze lezen aan je gezicht af of jij je er zelf goed in voelt. Je wordt geaccepteerd zoals je eruit ziet en dat maken ze nog mooier.

Ga zo door!

Merel

Super fijn geholpen. Echt een aanrader.

Laten je in je waarde en hebben verstand zaken