Expert

Gisteren de nieuwe wasmachine laten bezorgen. De oude werd keurig naar beneden gehaald en de nieuwe weer naar boven. Loodzwaar werk voor de vriendelijke bezorgers die het toch maar even doen. Ze... Gisteren de nieuwe wasmachine laten bezorgen. De oude werd keurig naar beneden gehaald en de nieuwe weer naar boven. Loodzwaar werk voor de vriendelijke bezorgers die het toch maar even doen. Ze verdienen hiervoor respect en naar mijn idee ook een extra vergoeding voor het zware tilwerk! Respect!!

Melvin

Goed geholpen door john! Winkel echt een dikke 10 , goed personeel altijd vriendelijk en aardig!

Op tijd bezorgd en aangesloten. Oude materialen meegenomen.

Asmawidjaja

Goede uitleg in de winkel en bezorgservice super, oude wasautomaat eruit en nieuwe erin en aangesloten, top

Kremer

Klantvriendelijk, goede service, prima voorlichting, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Feiertag

Wanneer ik iets nodig heb op gebied van witgoed, elektronica, audio etc. ga ik altijd naar Expert Hoogezand. Ze zijn daar heel klantvriendelijk, informeren je goed, denken mee, oplossingsgericht en... Wanneer ik iets nodig heb op gebied van witgoed, elektronica, audio etc. ga ik altijd naar Expert Hoogezand. Ze zijn daar heel klantvriendelijk, informeren je goed, denken mee, oplossingsgericht en een hele goede service!