Expert

Van Keulen

Perfect! Alles is volledig volgens afspraak geregeld.

Schut

Al jaren zijn wij een tevreden klant, mede door de prima service en eerlijke adviezen.

Ik geloof dat expert te vertrouwen is en dat het een persoonlijk contact is.

Elzinga

Wij hebben goede ervaringen zowel met het winkelpersoneel als de bezorgers en installateurs
Netjes werkend vriendelijk en deskundig

Kooistra

Heel vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel. De bezorger dachten goed mee en na nieuwe speakers bestelt te hebben het beoogde resultaat bereikt. Via bestelling internet zouden wij dit nooit... Heel vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel. De bezorger dachten goed mee en na nieuwe speakers bestelt te hebben het beoogde resultaat bereikt. Via bestelling internet zouden wij dit nooit bereikt hebben. Dank jullie wel

En En Tekst En Styling

Expert Dokkum denkt altijd met je mee en vertaalt de wensen altijd naar een prima passend product. Service is top en de medewerkers zijn allemaal klantgericht!

Cop

Deskundige verkopers ,goede service ,zeer vriendelijk geholpen

Moricke

Na aanschaf van een stofzuiger bleek hij bij thuiskomst een verkeerde keuze te zijn, maar zonder enig probleem werd hij opgehaald en ingeruild voor een minder zware, kleinere en stillere. Enige... Na aanschaf van een stofzuiger bleek hij bij thuiskomst een verkeerde keuze te zijn, maar zonder enig probleem werd hij opgehaald en ingeruild voor een minder zware, kleinere en stillere. Enige minpuntje; alles bij alles duurde het een week voor de ruil rond was..