Expert

Verkade

Persoonlijke service en meedenken over wat je nodig hebt, wat je wensen zijn, is echt heel fijn , daarom naar de fysieke winkel gegaan.

Karima

Expert in Purmerend houdt niet aan de bezorgafspraken!

Zeer ontevreden klant

Rampzalige service bij dramatisch slecht product (AEG). Mijn wasmachine ging binnen 15 maanden na aanschaf kapot. Na duidelijke klachtomschrijving (elektronische storing volgens foutcode op... Rampzalige service bij dramatisch slecht product (AEG). Mijn wasmachine ging binnen 15 maanden na aanschaf kapot. Na duidelijke klachtomschrijving (elektronische storing volgens foutcode op apparaat) moest ik van Expert Purmerend eerst het vuile waswater uit de machine laten lopen om te concluderen dat ik de juiste diagnose al gesteld had. Vervolgens werd zonder overleg een afspraak met AEG ‘service’ ingepland. Na eerst een toezegging om het apparaat op te halen niet te zijn nagekomen, kwam AEG ‘service’ op afgesproken moment niet opdagen. Nu wordt opnieuw zonder overleg een afspraak ingepland. Volledig kansloos. Mijn advies: koop geen AEG, zeker niet bij Expert. Er is simpelweg geen wil om een oplossing te bieden.

Telefonisch besteld, direct betaald , na 5 dagen nog geen bericht mogen ontvangen over de levering

Visser

Goed geholpen in winkel expert. Snel thuis bezorgd door vriendelijke jongeman. Top!

We gaan al jaren naar expert.
Vriendelijk en deskundig personeel
Goede adviezen .thuis bezorgen altijd mogelijk en instaleren tot alles werkt .
Goede keuze