Expert

Ik ben goed geholpen.
Winker medewerker zeer vriendelijk

Franken

Het is een mooie winkel mag wel iets meer ruimte zijn voor scootmobielen om ergens bij te kunnen werdt wel netjes geholpen door de verkoper die zorgde er wel voor dat ik bij het product kon komen en... Het is een mooie winkel mag wel iets meer ruimte zijn voor scootmobielen om ergens bij te kunnen werdt wel netjes geholpen door de verkoper die zorgde er wel voor dat ik bij het product kon komen en dat vond ik erg fijn en correct van hem en hij was erg beleefd vond ik ook prettig.

Den Boer

Vriendelijk, behulpzaam. Zo wil je toch graag iets kopen!

Hofman

Vlotte afhandeling met bestellen aan de telefoon, vriendelijke verkoper. Levering en aansluiting van de wasmachine super, op tijd en netjes en vakkundig gedaan door 2 aardige, vriendelijke mannen.... Vlotte afhandeling met bestellen aan de telefoon, vriendelijke verkoper. Levering en aansluiting van de wasmachine super, op tijd en netjes en vakkundig gedaan door 2 aardige, vriendelijke mannen. Ze werken netjes met respect voor de nieuwe badkamer. Top! Alles van aankoop tot leveren.

Aantjes

Wij hebben een prima ervaring in de winkel van Crabbehof in Dordrecht. Deskundig geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Fortuin

Gisteren gekocht, vandaag geleverd en geïnstalleerd
Prima service

Goed geholpen en tevreden met me nieuwe producten