Expert

De Vree

Ook deze aankoop bij Expert was weer een bevestiging van de prima service, die we daar altijd krijgen.

Bos

Hebben onze aankoop van een wasmachine als zeer goed ervaren.

Zeer correct geholpen en goed advies om keuze te maken ,ben wel een paar dagen later terug gekomen vanwege drukte van klanten en weinig personeel ??

Brinckmann

De tv en soundbar die wij hebben gekocht werd keurig op tijd geleverd. De montage en installatie werden meer dan voortreffelijk verricht door Ronald. Geen haastklus, gewoon de tijd genomen voor... De tv en soundbar die wij hebben gekocht werd keurig op tijd geleverd. De montage en installatie werden meer dan voortreffelijk verricht door Ronald. Geen haastklus, gewoon de tijd genomen voor nette montage en begrijpelijke uitleg. Chapeau!

Leerentveld

Ruim assortiment. Goede service. Prima bezorgers en ook het installeren prima

Er is weinig alternatief meer naast Expert in de doorsnee winkelstraat ondanks misschien iets hogere prijs, de "dichtbij service" bevalt voor een aantal producten beter dan de gebruikelijke... Er is weinig alternatief meer naast Expert in de doorsnee winkelstraat ondanks misschien iets hogere prijs, de "dichtbij service" bevalt voor een aantal producten beter dan de gebruikelijke internetzaken.

Hele fijne "delivery boys"