Expert

Ik vind naar mijn idee teveel extra kosten zoals o.a. bezorgkosten en de kosten als ze met 2 mensen komen.

Heel goed geholpen door vriendelijke en kundige medewerkers.

Spreek goed door wat onder de aansluitingkosten valt.

Vermaes

We zijn erg blij dat wat we nodig hebben, is beschikbaar bij Expert (Almelo).

Weenink

Zie begin: Expert geeft door het meedenken in belang van de klant een vertrouwd gevoel.

Goed aanbod van producten en prima prijs/kwaliteitverhouding. Deskundige medewerker. Wel wat lange wachttijd.

Schaarman

Fijn als de aankoop in het siesteem staat. Aankoop kunnen ze altijd terug vinden. 8 maanden geleden een föhn gekocht en nu kapot. Krijg gelijk een nieuwe. Ze doen niet moeilijk. Daarom ga ik graag... Fijn als de aankoop in het siesteem staat. Aankoop kunnen ze altijd terug vinden. 8 maanden geleden een föhn gekocht en nu kapot. Krijg gelijk een nieuwe. Ze doen niet moeilijk. Daarom ga ik graag naar expert

Zetten

Ja ik heb een bonen koffie machine gekocht bij expert
Ze hebben daar wel veel keuze

Groetjes
Andre

Peter

Expert Almelo, 2 werknemers.
Koopavond rond 17.00 uur, geen klanten aanwezig.

Expert Almelo, 2 werknemers.
Koopavond rond 17.00 uur, geen klanten aanwezig.

Beide werknemers weigerden mij te helpen (info/aankoop tbv ruim 1400 euro) omdat hun patatje dan koud zou worden.

Nou beste werknemers, door klanten ben jij in staat om een patatje te eten. Misschien volgende keer om-en-om bestellen ??

Mij zien ze in Almelo niet meer terug. Neem een voorbeeld aan Lemmer, daar zit een Expert die klantvriendelijkheid, behulpzaamheid enorm hoog in het vaandel heeft staan,