Expert

Snelle bezorging en prima service Door de firma Expert Van Erp uit Nuenen werd ik snel en deskundig telefonisch geholpen. Mijn inbouwkoelkast ging kapot. Gebeld met Edgar van Expert en na overleg... Snelle bezorging en prima service Door de firma Expert Van Erp uit Nuenen werd ik snel en deskundig telefonisch geholpen. Mijn inbouwkoelkast ging kapot. Gebeld met Edgar van Expert en na overleg werd er de volgende dag 's middags al een nieuwe Siemens inbouwkoelkast bezorgd en geïnstalleerd door een monteur van hen. Snel en vakkundig. Dit wordt zeker mijn vaste winkel op dit gebied. Ik geef dit bedrijf geen 10 maar een 11! Chapeau!

Vos

Perfecte lokale winkel om advies te vragen en nieuwe zaken aan te schaffen.

Zoals ik al zei. Bij eerste bezoek aan de filiaal van Expert in Nuenen was er een verkoper die leek alsof hij gestoord werd in zijn appjes. Gaf ook weinig advies, wilde zo snel mogelijk terug naar... Zoals ik al zei. Bij eerste bezoek aan de filiaal van Expert in Nuenen was er een verkoper die leek alsof hij gestoord werd in zijn appjes. Gaf ook weinig advies, wilde zo snel mogelijk terug naar zijn mobiele telefoon. Bij het tweede bezoek een verkoper die veel uitleg gaf en vriendelijk ons hielp. Prima verkoper.

Van der Steen

Heb meerdere apparaten bij jullie gekocht, en ben goed geholpen.

Stoop

Wat ik al eerder schreef fijn geholpen,snelle levering en netjes en snel aangesloten door monteur die er verstand van heeft dus GEEN prutser

Cobben

Expert Nuenen heeft vriendelijk en deskundig personeel dat kennis van zaken heeft. We worden daar steeds uitstekend geholpen.

Schellens - Van De Ven

Prima en vooral deskundig advies, luisteren naar onze wensen en behoeftes. Tips mbt wanneer te bestellen om gebruik te kunnen maken van eventuele acties zijn gegeven. Kortom Expert Nuenen voor ons... Prima en vooral deskundig advies, luisteren naar onze wensen en behoeftes. Tips mbt wanneer te bestellen om gebruik te kunnen maken van eventuele acties zijn gegeven. Kortom Expert Nuenen voor ons een blijver.