Expert

Ik zal anderen positief adviseren over het maken van de juiste keuze.

Metsemakers

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle reactie. Goed advies. Snelle levering.

Stefanie Leijssen

Deze zaak doet zijn naam eer aan! Half jaar geleden tv gekocht, problemen met de wifi. Dit gemeld, er kwam snel al iemand kijken. Probleem bleef en zonder teveel gedoe een nieuwe gekregen (nieuwer... Deze zaak doet zijn naam eer aan! Half jaar geleden tv gekocht, problemen met de wifi. Dit gemeld, er kwam snel al iemand kijken. Probleem bleef en zonder teveel gedoe een nieuwe gekregen (nieuwer model want oude niet meer leverbaar). Bijzonder goed geholpen! Tv werd zelfs opgehangen en geïnstalleerd! Ongelofelijk goede en snelle service!

Stoutemans

Ik heb bij de expert een laptop en koffiezetapparaat ect.. doordat ze goede service bieden ga ik graag terug

Janssen

Expert Nederweert is een winkel waar je altijd naar tevredenheid geholpen wordt. Ook service en reparatie zijn perfect. Heel fijne zaak of je nu een tv, pc of wasmachine koopt. Zeker niet de... Expert Nederweert is een winkel waar je altijd naar tevredenheid geholpen wordt. Ook service en reparatie zijn perfect. Heel fijne zaak of je nu een tv, pc of wasmachine koopt. Zeker niet de goedkoopste maar voor ons wel de beste.