Expert

Ik vind de installatieprijs zeer hoog voor een kwartietje werk

Wijne

Dat is heel snel klaar, voor ons is er maar 1 winkel en dat is expert al vele jaren
en dat zal ook wel blijven. met alles geven ze een goed advies.

Van Eijndhoven

Laats een koffiemachine gekocht. Snel geholpen, goed uitleg en prima product gekocht.
Expert Boxtel, altijd tevreden, al verschillende producten gekocht.

Van de Wiel

Omdat er een probleem was met het plaatsen, van de wasmachine, er moest een en ander veranderd worden door ons, moesten de bezorgers helaas vertrekken zonder te kunnen plaatsten.
Na een...
Na een telefoontje naar de winkel dat het probleem was opgelost kwamen de bezorgers binnen enkele uren terug om het af te maken.
geweldige service vinden wij

Verhoeven

Wij hebben altijd zeer goede ervaring bij Expert Boxtel. Vriendelijk personeel en goede Prijs Kwaliteit. En altijd tijd en geduld om je te helpen je keuze te kunnen maken bij je aankoop.wij zijn... Wij hebben altijd zeer goede ervaring bij Expert Boxtel. Vriendelijk personeel en goede Prijs Kwaliteit. En altijd tijd en geduld om je te helpen je keuze te kunnen maken bij je aankoop.wij zijn Expert fans.