Expert

Van den Berg

In korte periode een tv een wasmachine en een Sonos speaker gekocht bij expert en alle drie top advies gehad en zeer tevreden met de producten.

Lagendijk

Winkelbediening: goede service, beleefd en zorgzaam. goede begeleiding en uitleg waarom ik juist dit product zou moeten kopen (Samsung QE65S93CAT OLED 4K 2023). niet geheel onbelangrijk is het... Winkelbediening: goede service, beleefd en zorgzaam. goede begeleiding en uitleg waarom ik juist dit product zou moeten kopen (Samsung QE65S93CAT OLED 4K 2023). niet geheel onbelangrijk is het aantippen van een komende actie waarop al de korting gegeven wordt ondanks dat het over een aantal weken pas ingaat. zeer attent. de bezorgdienst is servicegericht, bekwaam en behulpzaam. geven zeer gewaardeerde adviezen hoe, in mijn geval een smartTV, de tv te behandelen tijdens ophangen en aansluiten. checken de TV op defecte pixels en beschadigingen tijden transport ed. om vervolgens na goedkeuring de TV over te dragen. het ophangen van de TV en het aansluiten ervan gaat eenvoudig. het inrichten van de TV spreekt voor zich, en eventuele apps downloaden gaat makkelijk. de bediening van de TV is aangenaam en intuïtief. het bedienen van de app odido bijvoorbeeld is even wennen wanneer je een uitgebreide afstandsbediening gewent bent, dit heb je hierbij niet meer nodig.

Prima service en goede uitleg over het artikel.

Rommens

Bestelling gedaan via de telefoon, leverring was snel en goed

Zoals altijd weer enorm goed geholpen, levering was ook keurig op tijd alles conform de afspraak.