Expert

Winkel in Zutphen en Baak, wij kopen denk ik al zo’n 40 jaar bij Expert, Eliesen

Ligtenberg

Zie eerdere opmerking over de aanschaf van de platenspeler

AEG wasmachine aangeschaft ter vervanging van onze Miele.
AEG wasmachine aangeschaft ter vervanging van onze Miele.
Spijt van... AEG vertoont al binnen 1 week na aanschaf gebreken (kraken, bonken, fluiten, schaven en soms niet centrifugeren). Expert zelf geeft niet thuis, wamt hoor niks..
Resumé: nooit meer een AEG en/of Expert

Herweijer

Hoe fijn is het, als er nog een winkelketen is waar je de producten life in een echte winkel kunt bekijken en ook kundig geadviseerd wordt. De beste reden om juist hier ook echt tot de aankoop over... Hoe fijn is het, als er nog een winkelketen is waar je de producten life in een echte winkel kunt bekijken en ook kundig geadviseerd wordt. De beste reden om juist hier ook echt tot de aankoop over te gaan en niet met de informatie "onder je arm" bij een webshop te gaan kopen.

Een prettige winkel en vriendelijk personeel. Ze geven goede voorlichting en hebben geduld.

Julsing

Prettig geholpen door een deskundige en flexibele medewerker die meedacht over enkele specifieke wensen.