Expert

Voor ons huis in Frankrijk al twee keer online (in Frankrijk) een Panasonic broodbakmachine online besteld. Twee keer ernstig beschadigd bezorgd. Na goede ervaring bij Expert Barneveld een paar jaar... Voor ons huis in Frankrijk al twee keer online (in Frankrijk) een Panasonic broodbakmachine online besteld. Twee keer ernstig beschadigd bezorgd. Na goede ervaring bij Expert Barneveld een paar jaar geleden met een DeLonghi koffiezetapparaat toch weer naar Expert Barneveld. Broodbakmachine besteld, snel een telefoontje, opgehaald in de winkel en voilá: straks weer mee naar ons huisje in Frankrijk. De winkel in Barneveld ziet er keurig uit; dat maak je zo vaak anders mee.

Van den Berg

Bij Expert denken ze echt met de klant mee en doen ze enorm hun best om de klant naar tevredenheid te helpen.

Ik kocht mijn Samsung Tv + Soundbar bij Expert Barneveld omdat ik bij een fysieke winkel meer service verwachtte dan bij een internetshop. Product specialist Jacco heeft me perfect geholpen en is... Ik kocht mijn Samsung Tv + Soundbar bij Expert Barneveld omdat ik bij een fysieke winkel meer service verwachtte dan bij een internetshop. Product specialist Jacco heeft me perfect geholpen en is zelfs nog persoonlijk bij me langs geweest om de reeds geïnstalleerde set nog beter af te stellen. Kortom mijn verwachting is zelfs overtroffen!

Ben gewoon goed geholpen om het juiste product te kopen.
En ben tevreden over de aankoop.

Huppelschoten

Medewerkers van de winkel denken goed mee, en geven goed advies. Zo nodig kijken of ze op de computer of er een ander product beter bij je past maar nu bv niet in de winkel staat en gaan deze dan... Medewerkers van de winkel denken goed mee, en geven goed advies. Zo nodig kijken of ze op de computer of er een ander product beter bij je past maar nu bv niet in de winkel staat en gaan deze dan voor je bestellen. Ze geven duidelijke uitleg over het gebruik.