Expert

Van Der Ven

Tel. info aanbieding wasmachine voorkant folder, de verkoper probeerde gelijk terwijl ik er niet om vroeg een andere wasmachine van siemens aan te smeren, bij bestellen in de winkel probeerde de... Tel. info aanbieding wasmachine voorkant folder, de verkoper probeerde gelijk terwijl ik er niet om vroeg een andere wasmachine van siemens aan te smeren, bij bestellen in de winkel probeerde de verkoper het weer opnieuw. ze verdienen te weinig op de aanbieding in de folder!de afgesproken middag van bezorgen erg laat, zelf gebeld. na 15 min. stonden ze te bellen, ze wilde zonder wasmachine boven komen. het verhaal: wij hebben voor u dezelfde machine in de auto staan, alleen met een 2 extra bij het artikel nr. alleen deze machine is 150 euro duurder. wij willen met u middelen u hoeft dan alleen 75 euro bij te betalen. dit werd niet door ons geaccepteerd. nu moeten wij weer wachten tot dinsdag, dan krijgen wij de machine die wij besteld hebben en vooraf in de winkel hadden betaald. later keken wij op internet op de expert site. deze machine was 101 euro duurder in werkelijkheid en geen 150 euro. ze proberen je voor de gek te houden! met een verhaal wat niet klopt. betreft aankoop berkel en rodenrijs order 2401044535. met een snelle babbel in de winkel proberen ze je een duurder toestel aan te praten, terwijl je er niet om vraagt. daardoor een zeer negatieve ervaring. al eerder gebeurd met een koffiezetapparaat, wij hebben de truck door! bij ons lukt dit niet.

Goede service , ook van de bezorgers ik zou het aanbevelen bij Familie en vrienden

Naar mijn gevoel eerlijke en enthousiaste uitleg door medewerker Peter Hydra, waarbij ook zijn eigen ervaring met het product mede gedeeld wordt. Hierdoor het het juiste product gekocht.

Juiate aandacht voor de klant en nakomen van de afspraken.