Expert

Ton

Dit is een firma waar men dicht bij de mensen staat en SERVICE met hoofdletters wordt geschreven. Ik koop hier op vertrouwen en zal producten die men hier verkoopt niet snel ergens anders of op... Dit is een firma waar men dicht bij de mensen staat en SERVICE met hoofdletters wordt geschreven. Ik koop hier op vertrouwen en zal producten die men hier verkoopt niet snel ergens anders of op internet kopen. Klasse gasten!

Liebherr vrieskast 5 laden à € 799.- snelle levering omdat het een showroommodel was. Klantgerichtheid, betrokkenheid matig. Snel vriezer op z'n plaats en snel afhandelen via mobiel pin-automaat.... Liebherr vrieskast 5 laden à € 799.- snelle levering omdat het een showroommodel was. Klantgerichtheid, betrokkenheid matig. Snel vriezer op z'n plaats en snel afhandelen via mobiel pin-automaat. Hoe de vriezer bevalt, zullen we zien.

Oldenhave

Bij je aankopen krijg je uitgebreid advies en daardoor zijn wij altijd tevreden geweest met/over de aankopen die we deden.

Ter Horst

Wij zijn uitermate tevreden over Expert en het geleverde in 1 woord PERFECT

Inbouwkoel/diepvries laten monteren. Goed contact en communicatie wat zorgt voor goede service.

Janssen

Expertise bij expert is top koppel dit aan de aankoop begeleiding dan heb ik het over helemaal top bij expert

Fijn geholpen, meedenkend, netjes ingebouwd, goede service

Jansen

Tijdens uitpakken koelvriescombinatie zat er een deuk in de deur, foto van gemaakt en gemaild dit wordt perfect opgelost