A veltman

Goede service snelle levering en installatie van wasmachine

Sandro

Zeer goed geholpen. Eerst langs gekomen om de kookplaat exact op te meten. Toen besteld en binnen een paar dagen ingebouwd. In de tussentijd een kookplaat te leen gekregen. Ik ben zeer tevreden!

Familie Stoverink

Hele goede service . Klantvriendelijk. En komen afspraken na

Bert

Het is een zaak waar ze de tijd nemen om uit te leggen wat de mogelijkheden van het apparaat zijn.

Simone Analbers

We kregen in de winkel een goed en kundig advies bij aankoop van een TV. Bestelling liep vloeiend maar aflevering berustte op miscommunicatie. Dit werd snel en goed hersteld na een telefoontje,... We kregen in de winkel een goed en kundig advies bij aankoop van een TV. Bestelling liep vloeiend maar aflevering berustte op miscommunicatie. Dit werd snel en goed hersteld na een telefoontje, dezelfde avond nog.. ik ben fan van het steunen van de lokale middenstander. Korte lijntjes, goed resultaat.

H VAN ULZEN

ALTIJD OUDERWETSE SERVICE . JE WORDT ER ALTIJD PERFECT GEHOLPEN DOOR VRIENDELIJK PERSONEEL ZE HEBBEN AANDACHT VOOR JE.
DE SERVICE IS EERLIJK. DE VOORLICHTING IS FANTASTISCH.

Mohammad

Snel reageren, deskundige monteur

Herman Slaghuis

Gtote klasse

Vriendelijk, vakbekwaam en goed te overleggen

Rob K.

Het is een fijne winkel. Wij werden prima te woord gestaan. Er werd goede eerlijke informatie gegeven. Goed overleg over of wij het product wilde ophalen en wanneer, zodat het ook klaar stond voor... Het is een fijne winkel. Wij werden prima te woord gestaan. Er werd goede eerlijke informatie gegeven. Goed overleg over of wij het product wilde ophalen en wanneer, zodat het ook klaar stond voor ons. En het stond ook voor ons klaar. Tot ziens!