Linda

Ik ken Sigrid van individuele sessies, massage en ik ben een trouwe lezer van haar blogs. Ze weet me de afgelopen jaren vaak te verrassen met haar grappige blogs waardoor ik dingen weer net in een... Ik ken Sigrid van individuele sessies, massage en ik ben een trouwe lezer van haar blogs. Ze weet me de afgelopen jaren vaak te verrassen met haar grappige blogs waardoor ik dingen weer net in een ander (vaak lichter) licht zie.
In individuele sessies heb ik veel van haar geleerd. Ze bezit enorm veel kennis en weet die heel prettig en zinvol in te zetten.

Reactie Eerste Hulp bij Relaties:

Wat fijn om te lezen dat je ook echt iets hebt aan de blogs. Dat motiveert om nog meer blogs en podcasts te maken! Dank je!

Ingrid

Ik heb heel fijne ervaaringen met Sigrid als therapeute. Ze biedt een luisterend oor en heeft goede tips en daarnaast is ze een uitstekende masseuze.. Het is een echte duizendpoot, ze is van veel... Ik heb heel fijne ervaaringen met Sigrid als therapeute. Ze biedt een luisterend oor en heeft goede tips en daarnaast is ze een uitstekende masseuze.. Het is een echte duizendpoot, ze is van veel markten thuis en je kunt met veel bij haar terecht. Ik zou haar zeker aanbevelen als therapeut!

Reactie Eerste Hulp bij Relaties:

Al die opleidingen en trainingen, waarvan mensen wel eens zeiden: 'Jeetje, je doet wel veel, hè?' (hihi) hebben ertoe geleid dat ik nu veel kan bieden als therapeut. Bedankt voor je fijne review!