Gerard Jansen

Makkelijk

Drejer -

Uitstekend

Reppu

Heel eenvoudig en aflevering vlakbij de luchthaven.

Geen.

Gert Van Maanen

Fijn

Als er een reden is waarom eazzypark te laat klanten kan ophalen op het vliegveld vertel dat dan! Doe niet of het normaal is een klant een halfuur te laten wachten.

Vincent Camonier

Praktisch, snel, eenvoudig te vinden, nabij het vliegveld

Probeer zo min mogelijk binnen en buitenspiegels, camera, stoel te verplaatsen / wijzigen want dit is vervelend om niet te zeggen irritant voor de eigenaar van de auto!

ina van Ommeren

niet direct

Saloua el khamlichi

Perfect

Maaike

Prima!

Ik vond het wachten bij schiphol wel iets te lang duren.
Maar toen kwam de chauffeur en hij was ontzettend vriendelijk!
Ik vernam wat aan de late kant wat de voordelen zijn om op de...
Ik vond het wachten bij schiphol wel iets te lang duren.
Maar toen kwam de chauffeur en hij was ontzettend vriendelijk!
Ik vernam wat aan de late kant wat de voordelen zijn om op de andere lokatie te parkeren.

Aaldijk Louwrens

Niet doorgegaan, kon adres niet meer vinden.

Graag mail met adres of herinneringsmail was namelijk vergeten waar ik moest parkeren, uiteindelijk geparkeerd op P3 extra kosten € 157.55

Frank Buijs

Gemakkelijk

De bus richting Schiphol liet ruim 40 minuten op zich wachten ondanks dat ik ruim voor de geboekte tijd aankwam en 3x hierover moest bellen. Desondanks is het mij toch gelukt nog net het vliegtuig... De bus richting Schiphol liet ruim 40 minuten op zich wachten ondanks dat ik ruim voor de geboekte tijd aankwam en 3x hierover moest bellen. Desondanks is het mij toch gelukt nog net het vliegtuig te halen. Overigens zonder verontschuldigingen maar met smoesjes van zowel de telefonist als de chauffeur.