Willems

Vriendelijk geholpen, goede service en de auto weer helemaal in orde.

Olijve

Correctie bediening, afspraken nakomen en meedenken

Nagel

Dorpsgagsre Voorst heeft een nieuwe trekhaak gemonteerd. Van te voren is er een prijsopgave gemaakt.
Doordat de bestaande trekhaak helemaal vastgeroest was liepen de werkzaamheden uit.
Men...
Men heeft mij tijdens de werkzaamheden hiervan op de hoogte gesteld.De meerkosten zijn in overleg gedeeld.
Ik vindt dit een nette oplossing.
De auto is ook keurig gewassen en stofgezogen.
Prima service en fijne garage.

Van Garderen

Jullie vriendelijkheid en dat jullie de moeite nemen om uit te leggen wat jullie precies hebben gerepareerd en ik gewoon domme vragen mag stellen zonder te worden uitgelachen :-)

Jb Allround klussenbedrijf

Prima garage prijzen wat hoog ;)

Uwland

Vriendelijke service

V/d Werf

Goed als altijd. Geld kost het toch.

Bouwmeester

Super klantvriendelijk, snel geholpen en waar ik bij een ander al tijden tegen aan loop is nu in een paar dagen verholpen. Voor het weekend even gekeken of het niks ernstigs was zodat ik de auto het... Super klantvriendelijk, snel geholpen en waar ik bij een ander al tijden tegen aan loop is nu in een paar dagen verholpen. Voor het weekend even gekeken of het niks ernstigs was zodat ik de auto het weekend wel kon gebruiken. Hele fijne service en super personeel.

Verdu-Sassen

Heel blij mee