Kwaliteit
Bereikbaarheid

Duidelijke instructies en fijn contact.

Inez

In totaal 8 op maat gemaakte jaloezieën besteld. Makkelijk te bestellen via de site, bij levering alles per stuk netjes en degelijk verpakt.
Goede kwaliteit en duidelijke handleiding hoe te...
Goede kwaliteit en duidelijke handleiding hoe te bevestigen

Beste Inez,
Bedankt voor de mooie review.
Leuk om te lezen dat onze producten gemakkelijk zijn te bestellen en monteren.
Met...
Beste Inez,
Bedankt voor de mooie review.
Leuk om te lezen dat onze producten gemakkelijk zijn te bestellen en monteren.
Bianca | Doehetbudget.nl

Mirjam kazen

Fantastisch! Overzichtelijk website, je weet precies wat je moet doen, betaalbaar en het hangt helemaal naar mijn zin!!

Beste Mirjam,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Goed om te lezen dat onze website goed is voorzien van informatie en de juiste stappen makkelijk kunnen worden doorlopen.
Veel...
Beste Mirjam,
Chantal | Doehetbudget.nl

Bos

Beste familie Bos,
Bedankt voor de korte en duidelijke review.
Daar doen we het voor.

Berg

Geweldig!

Beste familie Berg,
Bedankt voor de korte en duidelijke review.
Daar doen we het voor.

Ineke Leeraar

Snelle levering, goeie kwaliteit.

Beste Ineke,
Hartelijk dank voor je review.
Fijn om te lezen dat de levering en de kwaliteit dik in orde zijn.
Ronald| Doehetbudget.nl

Bjorn

Wij hadden een flink aantal op maat gemaakte luxaflexen besteld, materiaal bamboo, kleur kastanje. De luxaflexen zijn prachtig. Helaas zijn er bij de zijgeleiding geen profielen meegeleverd om deze... Wij hadden een flink aantal op maat gemaakte luxaflexen besteld, materiaal bamboo, kleur kastanje. De luxaflexen zijn prachtig. Helaas zijn er bij de zijgeleiding geen profielen meegeleverd om deze te bevestigen aan de kozijnen. Voor de rest vriendelijk personeel en mooie prijzen!

Beste Bjorn,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Bedankt voor het compliment voor mij en mijn collega's.
Als je nog vragen hebt over profielen of uberhaupt het product dan kan je...
Beste Bjorn,
Hartelijk dank voor deze mooie review.
Bedankt voor het compliment voor mij en mijn collega's.
Als je nog vragen hebt over profielen of uberhaupt het product dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Bianca | Doehetbudget.nl

Mike

Duidelijk bestelproces en prima product geleverd

Beste Mike,
Bedankt voor deze duidelijke review.
Veel plezier gewenst van je nieuwe raamdecoratie.

Buddy Woudenberg

Ik heb er lang over nagedacht om mijn raamdecoratie op maat te laten maken. Toen kwam ik op de website Doehetbudget.nl terecht. Naar Almaar gereden om de kleuren te bekijken. En wat een keuze. Een... Ik heb er lang over nagedacht om mijn raamdecoratie op maat te laten maken. Toen kwam ik op de website Doehetbudget.nl terecht. Naar Almaar gereden om de kleuren te bekijken. En wat een keuze. Een hele vriendelijke verkoper die de tijd voor je neemt, ben heel goed geholpen, en meteen de maten doorgegeven. Het ophangen was een fluitje van een cent, het past precies, helemaal top. Mijn ex-vrouw heeft vorige week ook een bestelling gedaan bij Doehetbudget.nl gedaan. Helemaal top.

Beste Buddy,
Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review.
Beste Buddy,
Hartelijk dank voor deze mooie en uitgebreide review.
Leuk om te lezen dat ook onze showroom goed wordt gevonden en dat mijn collega daar onze producten goed heeft laten zien. Super leuk om daar dan ook een bestelling uit te krijgen. Bedankt!