Herma Timmer-Schottert

Bestelling via internet. Verder geen persoonlijk contact gehad.

Beschrijf hier uw ervaring

Duidelijke en overzichtelijke website. Kon perfect vinden wat ik zocht.

Erik Naudts

Super 👌👌

Top

Bart de Jong

Gewoon goed

Herman Vermeulen

Perfecte afhandeling van mijn bestelling

Beschrijf hier uw ervaring

Develijke matrialen en super medewerker

Babs

Proper verpakt

erobella.be

Topfirma

Beschrijf hier uw ervaring

Mooie displays, kwaliteit, snelle levering, goedkope prijs. Alles wat je graag hebt als je een bestelling doet. Een aanrader.

Van Raalte

Prima, makkelijk te bestellen. Alleen jammer dat er geen mail met track en trace volgt na bevestiging. Besteld in het weekend, levering tussen 1 à 3 werkdagen. Volgens internet het weekend gesloten,... Prima, makkelijk te bestellen. Alleen jammer dat er geen mail met track en trace volgt na bevestiging. Besteld in het weekend, levering tussen 1 à 3 werkdagen. Volgens internet het weekend gesloten, dus van uit gaande dat het hooguit maandag pas verzonden zou worden. Blijkt het maandag ochtend vroeg al aangeboden te zijn. Super snel, wat zeker fijn is. Maar zonder track en trace kan ik geen rekening houden thuis te blijven om mijn bestelling aan te nemen.

Beschrijf hier uw ervaring

Artikel is goed. Zoals omschreven en zoals verwacht. Precies wat ik wenste te hebben. Oordelend op product en snelheid levering zou ik zeker nog eens bestellen indien nodig.

Reactie Displaywinkel.nl:

Beste,
U krijgt direct ná het verzenden automatisch de mail met track&trace code van PostNL op het opgegeven mailadres. Wellicht is deze in de spammap terecht gekomen?

Kitty Wieman

Erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Er was door verzending een display kapot gegaan, buiten de schuld van Dispaywinkel om. Ze hebben dit echt supersnel en supergoed opgelost!