De Waal Printing

Snelle goede levering

snelle goede levering

goed

Prima, makkelijke website, snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

waarom wordt 2x dezelfde vraag gesteld?

David Bloch

Een heldere website met duidelijke beschrijvingen.

Martine - International Hotel Supply Company

Goede service. Ondanks dat mijn product 'kwijt' is geraakt met het post bedrijf, hebben ze mij erg goed geholpen.

snackbar Gabo

Na een hele tour om bestelde product te krijgen en heel veel moeite van Peter zijn kant van displaywinkel om DHL toch zover te krijgen om het product op tijd te leveren zoals afgesproken is het...

Beschrijf hier uw ervaring

dit was mijn eerste bestelling en de product die gestuurd zijn is van goeie kwaliteit en een goede uitstraling bedankt

Jan Tummers

Super snelle levering

Ben's Ghent

Ik heb 100 1/3 A4-displays besteld om flyers uit te stallen tegen een voordelige prijs.

Beschrijf hier uw ervaring

Er was wel een probleem DPD, de koerierdienst. Zij hebben het pakket afgeleverd bij mijn buren, een kleine Carrefour. De communicatie hierover was echter onduidelijk en heel verwarrend: ik kreeg hierover twee briefjes in mijn brievenbus in plaats van één. Op het ene briefje stond er correct maar enkel en alleen 'Carrefour', op het andere stond het adres van een ophaalpunt, nl. Brico aan de Vrijdagmarkt. Verkeerdelijk heb ik het tweede briefje als correct ingeschat vanwege de meer concrete informatie, wat mij dus niets opleverde. Dan heb ik wel nog de dure helpdesk van DPD dienen op te bellen voor het correcte afhaalpunt, waar ze mij zeiden dat ik naar mijn buurtcarrefour diende te gaan.

M. Telg

Duidelijke website. Snelle levering van de goederen. Netjes ingepakt zodat niets beschadigd.

snackbar automatiek Gabo

Eerlijk te zijn niet naar wens

Beschrijf hier uw ervaring

heb op maandag besteld, de site is gebruik vriendelijk,maar daarna ging het mis ,geen trak en trace code gekregen ,heb bedrijf gebeld die vertelde mij dat het de volgende dag geleverd word,tot op heden daags heb ik de producten nog steeds niet ontvangen, de trak en trace code die ik heb ontvangen leverd mij alleen een blanco scherm op

Reactie Displaywinkel.nl:

Geachte heer,
Het spijt ons inderdaad dat de levering niet correct verloopt. DHL is 2x op uw adres langsgekomen, echter de zaak was gesloten. Helaas heeft DHL het niet bij de buren afgeleverd en is het pakket terug naar een depot gegaan. Wij hebben opdracht gegeven om voor de 3e keer de zending af te leveren en indien niet aanwezig aflevering bij de buren. Wij hebben helaas geen invloed op de aflevertijden bij DHL en kunnen wij niet aangeven dat het tussen een bepaalde tijd afgeleverd moet worden.
Wij begrijpen zeker uw ongemak en bieden hiervoor ook onze excuses aan.