Reviews

9.1 / 10
1627 beoordelingen
Schrijf beoordeling

97% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Hoe tevreden ben je over onze klantenservice?
9/10
Kun je in de webshop gemakkelijk vinden wat je zoekt?
9/10
Hoe tevreden ben je over onze bestelprocedure?
9/10
Hoe tevreden ben je over de aflevering van je bestelling?
9/10

1627 Reviews

Anne Kervezee

4/10

Levertijd langer dan beloofd, email hierover geen enkele reactie ontvangen

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Reageren op klachten!

Reactie Dierenapotheek.nl:

Beste Anne, hartelijk dank voor uw review. Zoals per mail ook al aangegeven reageren wij normaal gesproken op alle berichten binnen een dag maar hebben wij geen klacht van u ontvangen. U heeft... Beste Anne, hartelijk dank voor uw review. Zoals per mail ook al aangegeven reageren wij normaal gesproken op alle berichten binnen een dag maar hebben wij geen klacht van u ontvangen. U heeft donderdag avond besteld, wij hebben de bestelling vrijdag verzonden (zoals beloofd) en de bestelling werd maandag bij u afgeleverd. Aangezien alle bezorgdiensten met vertragingen te maken hebben door Corona vinden wij de slechte review in dit geval toch erg jammer. Toch nogmaals onze excuses dat er een minimale vertraging is ontstaan. Met diervriendelijke groet, het team van Dierenapotheek.nl


Monique

10/10

Super tevreden

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Nee,


M.A.M.B. Baart-Kool

10/10

Zeer tevreden

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

geen


Christel

7/10

Tevreden

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Geen


Jacqueline Paul

10/10

Heel tevreden

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Nee prima zo


Jackie Vercamer

9/10

Zeer tevreden !

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Nee


D Bakker

7/10
(Bewerkt)

Niet zo product was vertraagd Wel netjes mail gehad maar dan wordt het verkeerde product gestuurd. Mail gestuurd kon product terug sturen en het bestelde product werd dan opgestuurd. Wel mooi maar... Niet zo product was vertraagd Wel netjes mail gehad maar dan wordt het verkeerde product gestuurd. Mail gestuurd kon product terug sturen en het bestelde product werd dan opgestuurd. Wel mooi maar dat was dus weer vertraagd. Heb het inmiddels ergens anders vandaan. Heb het verkeerde product retour gestuurd maar m,n betaling nog niet terug ontvangen. Beetje jammer hoop dat dit snel gebeurd. 16/09/2020 inmiddels is alles goed opgelost waarvoor mijn dank

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Als iets niet op voorraad is dit gelijk op de webshop aangeven


Ramon Vermeulen

10/10
(Bewerkt)

Goed

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Ander bezorgbedrijf, deze gaat roekeloos met jullie spullen om


W de Graaf

10/10

Is heel goed, fijn dat het zo snel bezorgd ook wordt.

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Nee, van wat ik besteld heb was snel binnen en de juiste dingen die ik graag wou hebben.


Blafgraag

10/10

Erg tevreden

Heb je nog tips of verbeterpunten voor ons?

Ook vlooien tabletten in het assortiment