Yolande

Erg goed en netjes

Trui

Mooie kleding, hoge kwaliteit, persoonlijke service

Hoodie, jogging broek

Rune Vandevoorde

Super! Snel geleverd en van top kwaliteit.

Een dans topje

Maarten Defauwes

Erg fijn contact voorafgaande aan de bestelling, duidelijk informatie betreft maat. Kwaliteit van bestelde truien en canvas bag is perfect! Mijn vrouw is zeer tevreden met haar kerstcadeau :-D!! Ga... Erg fijn contact voorafgaande aan de bestelling, duidelijk informatie betreft maat. Kwaliteit van bestelde truien en canvas bag is perfect! Mijn vrouw is zeer tevreden met haar kerstcadeau :-D!! Ga zo door

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Twee truien (Plié en Pirouette) en een canvas bag.

DforDance is origineel, goed dat ze nu ook duurzaam zijn!

salsa trui, dansshirt

Met de sweater ben ik tot nu toe erg blij, die is precies zoals ik verwacht had.
In de legging ben ik echter erg teleurgesteld aangezien die doorschijnt aan de achterkant wanneer je bukt. Ik had verwacht dat het een legging van goede kwaliteit zou zijn die niet zou doorschijnen. Helaas is dat niet het geval en kan ik er dus niets mee.

Jazz by Dfordance legging Charchoal
Find your rythm sweater heather grey

Ingrid Schneiders

Goede kwaliteit en de service is goed.

Een sweater van de DDDDD

Van Tomme Sara

Uitstekende en snelle service

Dans shirt en danslegging

Hanneke

Ik vond mijn shirt erg goed (zacht). De shirt is lekker lang, waardoor je goed kunt dansen zonder een omhoog kruipend shirt.

Een shirt

t-shirts