Dance Centre Duivendrecht

GEWELDIG

Trui en t shirts

Laura Ruinemans

De site ziet er veelbelovend uit. Ook de service liep snel. De kwaliteit leek veelbelovend. Over de trui ben ik heel tevreden. Echter na 2 repetities liet er al een letter van het logo op de legging... De site ziet er veelbelovend uit. Ook de service liep snel. De kwaliteit leek veelbelovend. Over de trui ben ik heel tevreden. Echter na 2 repetities liet er al een letter van het logo op de legging los. En met een slide zijn er ook al letters van de bedrukking gehavend. Dat is jammer

Een trui en een legging

Steffie van den Braak

Top kwaliteit! Zit heerlijk!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

I can't. I have dance trui

Fourie

De kwaliteit van de t shirt is de prijs niet waard

Welke producten heb je bij ons gekocht?

T shirt Dance is art in motion

Lin

Ik ga het wel houden want ik doe het dan aan voor het komende dansseizoen. Bij mij was de levertijd ook net iets te lang. Ik had een weekje danskamp en het was net 1 dag te laat geleverd.
Ik ga het wel houden want ik doe het dan aan voor het komende dansseizoen.
Goede kwaliteit.

Tshirt

Rob

De trui die ik voor mijn dochter heb gekocht is van een heerlijk zachte, natuurlijk stof. Ze is er blij mee!

Ballerina trui grijs

Geijteman

Kwaliteit van de producten was heel goed en mooi

Welke producten heb je bij ons gekocht?

support your dance club truien

Loïs

Super! Snelle en duidelijke service en ben heel blij met mijn trui. Perfect model en hij zit super lekker.

5-6-7-8 trui

Mireille

Voorlopig nog niks, ik wacht al 2 weken op mijn legging, waarvoor ik al 7 dagen geleden de track en trace heb ontvangen

dancelegging

M Blom