Ballet & Dansstudio Door Laverman

Prima!

T-shirts

Saroja

Prima geen op- of aanmerkingen. Vooral de persoonlijke touch is zeer prettig!

Hoodie

Astrid Bos

Shirt en trui

cornelia matern

Hoody

Hilke

De service kreeg van mij al een heel groot compliment. Al voordat ik iets besteld had wisten ze me super te helpen. Verder voel en merk ik de liefde die ze er in steken, meer dan dat is voor mij... De service kreeg van mij al een heel groot compliment. Al voordat ik iets besteld had wisten ze me super te helpen. Verder voel en merk ik de liefde die ze er in steken, meer dan dat is voor mij niet meer belangrijk. Maar ook hoe de trui zit is heerlijk!

sweater met print

Kimberly Van den Driessche

Zeer goede kwaliteit van de kledij en zeer klantvriendelijk.
Ik werd zelf persoonlijk opgebeld zodat ze mij meer uitleg konden geven over
Mijn pakket dat verloren gegaan was in de post en...
Zeer goede kwaliteit van de kledij en zeer klantvriendelijk.
Ik werd zelf persoonlijk opgebeld zodat ze mij meer uitleg konden geven over
Mijn pakket dat verloren gegaan was in de post en hoe ze dat vervolgens gingen oplossen. TOP SERVICE.

Das trui en dansbroek

Kelly

Super leuke prints, kleding zit heel erg lekker en snelle levering! Bij contact over de kleding wordt je snel en deskundig geholpen! Heel fijn bedrijf met mooie producten!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Verschillende t-shirts en truien.

Anneke den Dunnen

Perfect

Perfect

Lot Prakke

De kwaliteit is geweldig, een eigenaar met een hart van goud en Laat iedere klant zich speciaal en welkom voelen, ontzettend lief en dit is mijn nieuwe danswinkel geworden, mede dankzij de... De kwaliteit is geweldig, een eigenaar met een hart van goud en Laat iedere klant zich speciaal en welkom voelen, ontzettend lief en dit is mijn nieuwe danswinkel geworden, mede dankzij de klantvriendelijkheid en hoe ze klanten bijna als vriendinnen behandelt laat zien dat ze passie heeft in dit werk!

Beenwarmers bordeaux

ID Dance