Marry

Ik ben superrrr blij met DforDance! Eindelijk een super leuke danskleding winkel in Nederland met toffe teksten. De kleding zit erg comfortabel en de kwaliteit is ook erg goed. Zo heb ik een blauwe...

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Blauwe jazz pants, super kwaliteit, moet je zeker 1 van hebben. Het zwarte jack zit ook erg lekker en met name als je in de ochtend vroeg moet dansen en de studio nog niet is opgewarmd komt deze goed van pas om warm te worden.

Zou je DforDance aanraden aan anderen?

Zekerrrr, niet alleen vanwege de kwaliteit maar ook van de persoonlijke benadering die is superrrr leuk. Er zit altijd een briefje bij je items en altijd staat er iets gezelligs op of soms ook een hele leuke verrassing.

Leuke overzichtelijke site, goede kwaliteit kleding en een leuk briefje bij de bestelling.

Welke producten heb je bij ons gekocht?

I dont squad i plié trui

Ja

Goede kwaliteit trui, uitgebreid wasvoorschrift en prima service.

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Sweater ‘I can’t I have dance’.

Zou je DforDance aanraden aan anderen?

Ja zeker! Tekst is op ‘mijn lijf geschreven’ en trui is van goede kwaliteit!

Jennifer Ellis

De kleding zit super lekker. Maatvoering klopt, dus niets wat ineens achterlijk klein of groot valt. Dat maakt dat ik volgende keer weer wat "durf" te bestellen. Ook service is prima, toen ik het...

Welke producten heb je bij ons gekocht?

"Never give up" strappy top zwart, shorts Contemporary

Zou je DforDance aanraden aan anderen?

Absoluut, heb dat ook gelijk gedaan op de eerste pole moves les waar ik het aan had en complimenten kreeg.

T

GE-WEL-DIG! Love it! Duurde even voordat ik ‘m binnen had. Maar hij zit heerlijk, whatsapp contact gehad en dat was top! Nu lekker shinen met m’n trui! (Ik heb ‘m nu toevallig aan!!)

Welke producten heb je bij ons gekocht?

I can’t. I have dance. Grijze sweater.

Zou je DforDance aanraden aan anderen?

Ja al gedaan op instagram.

Marlou

Fijne benadering, persoonlijk, bestelling keurig ontvangen en superleuk! Kwaliteit kleding ook prima!
Kreeg gelijk al complimenten!

Legging ( bloemen) en zwarte top

Marlou

Kreeg gelijk al complimenten!

Legging ( bloemen) en zwarte top

Ja

Toffe truitjes, prima kwaliteit. Snelle service.

2 T shirts en 2 truitjes

Francis Kuijpers

Heerlijk comfortabele kleding met leuke en mooie prints. Blijft zelfs na tig keer wassen nog als nieuw.
Super service! De kleding is netjes verpakt en er zit altijd een lief kaartje bij.

T-shirts en sweaters.

Zeker!

Super voor elkaar! Snelle reactie en oplossing. Fijn contact en een ontzettend lief kaartje bij de bestelling. Ga zo door!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Een danstas zwart - enjoy dance...

Zou je DforDance aanraden aan anderen?

Jazeker, ik laat m'n tas goed zien aan m'n leerlingen in de studio en ook heb ik ze laten weten dat er zo'n lief kaartje bij zat en dat ze een dikke knuffel kregen van DforDance ;)