Lyanne Koedam

Heel goed! Je krijgt mooie kleding, bij vragen wordt je goed geholpen en de kleding zit top!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Een dansshirtje met de tekst: DANCE IS ART IN MOTION zwart.

Ingrid

Prima kwaliteit. Kleding zit fijn. Attente service.

Welke producten heb je bij ons gekocht?

T-shirt , legging en lange beenwarmers.

Yelena Driesen

De kleding is heel leuk en origineel ook heel comfortabel. De kwaliteit is top en de service zit ook goed.

Een trui en een t-shirt

Chris

Heel mooi, en top service

Poster

Nele Peeters

Heel goed!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Gele pull met 'dansjuf' op geschreven.

Elsbeth

Goede kwaliteit, mooie kleuren, leuke spreuken én een snelle levering. Wat wil je nog meer?!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

2 t-shirts met "Jeté, plié, chassé, all day!"

Super! Klein bedrijf met een enorm groot hart voor haar producten, klanten en dansers. De kwaliteit van de producten is meestal heel goed. Shirts gaan lang mee. De joggingbroek begint wel snel... Super! Klein bedrijf met een enorm groot hart voor haar producten, klanten en dansers. De kwaliteit van de producten is meestal heel goed. Shirts gaan lang mee. De joggingbroek begint wel snel slijtage te vertonen, maar ziet er nog wel mooi uit en zit heerlijk. Levertijd maakt me echt niets uit.

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Paar statement-shirts, zwarte jogger I don't squat, I plie.

Dansjoggingbroek

Malyssa

De shirtjes heb ik snel mogen ontvangen! De mailtjes die ik kreeg over de bestelling kwamen ook heel persoonlijk over. Top!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Groene trui met 'Danceteacher', zwart shirtje met 'Dansjuf', zwart shirt met '5-6-7-8...'

Fearn

Helemaal geweldig!!

Welke producten heb je bij ons gekocht?

Jete, plie chase all day trui, t shirt I don’t squat I plie, wat sleep dance repeat grocery bag. (En dans sokken maar die komen nog. )