C. Faasse

monique Abiadh

Goede kwaliteit brievenbus

P Platschorre

Slechte kwaliteit brievenbus
Heel dun metaal en niet waterdicht
Voldoet niet aan de verwachtingen.

Reactie Deurbeslagdirect.nl:

Bedankt voor uw beoordeling. Het is jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde brievenbus en dat u hierover geen contact met ons heeft opgenomen. We hebben naar aanleiding van uw beoordeling... Bedankt voor uw beoordeling. Het is jammer dat u niet tevreden bent over de geleverde brievenbus en dat u hierover geen contact met ons heeft opgenomen. We hebben naar aanleiding van uw beoordeling contact met u opgenomen om te kijken of we u kunnen helpen aan een ander product, maar helaas hebben we geen reactie van u mogen ontvangen.

J. P. de Regt

Top nieuwe grepen voor onze keuken besteld zeer goede kwaliteit!

Uw ervaring met Deurbeslagdirect.nl:

Netjes in mailverkeer en afhandeling opdracht.

Jacoline Maat

Perfect opgelost

Uw ervaring met Deurbeslagdirect.nl:

Top. Ik had een deurgreep besteld, met vierkant rozet. En ik ontving er een met een rond rozet. Bij de fabriek was er al een fout gemaakt; verkeerde sticker op de doos. Toen bleek dat de bestelde... Top. Ik had een deurgreep besteld, met vierkant rozet. En ik ontving er een met een rond rozet. Bij de fabriek was er al een fout gemaakt; verkeerde sticker op de doos. Toen bleek dat de bestelde greep voorlopig niet zou worden geproduceerd, maar dat er nog wel een met een vierkant rozet was in een set, met een sleutel rozet erbij. Zonder bijbetaling kreeg ik deze toegestuurd. Super fijn dat het zo werd opgelost.

buurthuis t Huukske

Geen op/aanmerkingen