lc van der klugt

is prima zo

Renske

Niets op aan te merkeb

Lies Heessels

Snelle verzending, fijne communicatie en top assortiment!

Nvt

M.n.u.

Verzending niet op tijd, afwerking laat

Levering is slecht, kwaliteit weet ik niet.. info mag aangepast worden.
Levering is slecht, kwaliteit weet ik niet.. info mag aangepast worden.
Zogenaamd vandaag besteld, morgen in huis. Ligt volledig aan posttnl of die wel tijd hebben en ze het in kunnen plannen.... Bestelling was er pas 3 dagen later! Waardoor alles mis liep, nu nog aan het wachten op mijn geld en de afhandeling. Duurt erg lang.

Lelita Ramdjanamsingh

Goede producten, bestel vaker.

Op de site staat voor (tijd) besteld volgende dag geleverd. Heb de bestelling 2 dagen later ontvangen.

Karima Issati

Alles was in orde alleen jammer dat er zoveel verzendkosten aan vast zitten. Ook zijn de houdbaarheidsdatum van de versieringen niet zo lang, dus kan het volgend jaar helaas niet meer gebruiken,... Alles was in orde alleen jammer dat er zoveel verzendkosten aan vast zitten. Ook zijn de houdbaarheidsdatum van de versieringen niet zo lang, dus kan het volgend jaar helaas niet meer gebruiken, sommige hebben een houdbaarheid van maar 6 maanden.

Alles is duidelijk alleen graag op de houdbaarheidsdatum datums letten want in de winkel kun je ze kopen en zijn ze minstens 1 jaar houdbaar.

Ml

Vandaag besteld, morgen in huis is een grote leugen! Duurt 2 dagen, wel adverteren hiermee...

Haal dat vandaag bestellen, morgen in huis maar weg. Klopt niet!

Bianca Heijmink

Alles ging goed

Judith Van den Boomgaard

Het bedrijf is prima de winkel was beter!

Ik ben erg tevreden en de producten zijn goed. Alleen heel erg jammer dat alle winkels weg zijn. Ik vind het heel fijn om mijn producten te zien om ideeën op te doen te beoordelen. Zo wilde ik heel... Ik ben erg tevreden en de producten zijn goed. Alleen heel erg jammer dat alle winkels weg zijn. Ik vind het heel fijn om mijn producten te zien om ideeën op te doen te beoordelen. Zo wilde ik heel graag donkerblauwe fondant. Dit lag er niet tussen in de webshop. Nu wat anders gekozen maar het is niet wat ik nodig had. Heel jammer.

Els Scheerlinck

Goede ervaring