Klantenservice
Snelheid bezorging

Iris van de Venne

Heldere informatie, goede klantenservice, snelle levering

Aga

Snel, zonder probleemen, ga weer bij jullie bestellen.

Sophie van G

Fijne producten, makkelijk bestellen en heel snel in huis.

Marjoes Brouwers

Fijne website, snel gevonden wat ik zocht. Goede uitleg product.

Soesila

Goede en snelle service

Ine Geerdink

Goed product vlotte bezorging

Fijne producten maar geen nederlandse bijsluiters. Zeer lastig als alles enkel in spaan of Italiaanse sta.

Reactie De Groene Drogist:

Beste klant van De Groene Drogist, bedankt voor uw opmerking. Mocht dit het geval zijn, kunt u de nederlandse product informatie, het gebruik, tips en stappenplannen altijd terugvinden en lezen in... Beste klant van De Groene Drogist, bedankt voor uw opmerking. Mocht dit het geval zijn, kunt u de nederlandse product informatie, het gebruik, tips en stappenplannen altijd terugvinden en lezen in onze webshop. We besteden altijd veel tijd en aandacht om deze product informatie voor alle producten in onze webshop zo compleet mogelijk te vermelden.

Frieda esselink

Was prima..in review had iemand het over gratis monstertjes....deze heb ik niet er bij maar in bestelling aangetroffen.

Reactie De Groene Drogist:

Beste Frieda, bedankt voor uw review. We sturen standaard geen gratis monstertjes mee omdat dit tot te veel verspilling leidt. Als Groene Drogist vinden we dit niet duurzaam. We bieden daarom de... Beste Frieda, bedankt voor uw review. We sturen standaard geen gratis monstertjes mee omdat dit tot te veel verspilling leidt. Als Groene Drogist vinden we dit niet duurzaam. We bieden daarom de mogelijkheid aan onze klanten om deze zelf te kiezen in de categorie Samples & Mini's en gelijk toe te voegen aan de bestelling. Om dit mogelijk te maken vragen we voor de handling een kleine vergoeding.

Trudy

Blij met mijn bestelling.