Auto prima in orde, communicatie was wat vaag: er zou een bevestigingsbrief komen, die is nooit gekomen, bij het ophalen in Culemborg stond de auto wel klaar, maar aan de balie wisten ze van niks.... Auto prima in orde, communicatie was wat vaag: er zou een bevestigingsbrief komen, die is nooit gekomen, bij het ophalen in Culemborg stond de auto wel klaar, maar aan de balie wisten ze van niks. Ik kreeg toch de sleutel mee, maar geen uitleg bij de auto, ook geen contract en geen vaststellen van de staat van de auto. Kwam allemaal goed, dus uiteindelijk ben ik toch heel tevreden.

Prettige communicatie en heldere afspraken over de verhuur van auto's.

Top service en snelle service. Ook de auto’s zijn goed en schoon!

Meerdere malen heb ik een bus gehuurd bij De Waal Autoverhuur Culemborg. Het gaat via de site op internet heel makkelijk en snel. Ook kun je telefonisch hulp vragen. De bus staat op je huurdag... Meerdere malen heb ik een bus gehuurd bij De Waal Autoverhuur Culemborg. Het gaat via de site op internet heel makkelijk en snel. Ook kun je telefonisch hulp vragen. De bus staat op je huurdag gereed en is schoon, de overdracht duurt kort, bij het inleveren is de afhandeling opnieuw heel snel. In de week na de huurdag komt de borg retour op je bankrekening.

Spontaan en netjes was alles geregeld

Heel makkelijk, vriendelijk, goed prijs, goede autos

Hele goeie ervaring en service gehad.

Heel tevreden. Precies zoals afgesproken. Ik kwam er alleen niet zo snel achter hoe de navigatie werkte en heb daarvoor mijn telefoon gebruikt