Erg goed behandeld tijdens onze aanvraag voor een huurauto. Snel en duidelijk antwoord op je vragen. Borg ook snel teruggestort.

Algemene ervaring: prima. Er kwam een snelle reactie op mijn aanvraag. Zowel bij het ophalen van de verhuisbus als het terugbrengen werd ik correct benaderd. Er werd heel precies gekeken welke... Algemene ervaring: prima. Er kwam een snelle reactie op mijn aanvraag. Zowel bij het ophalen van de verhuisbus als het terugbrengen werd ik correct benaderd. Er werd heel precies gekeken welke schade er al op de bus zat. Uitstekend.

Mooie auto, vriendelijk personeel, redelijke prijs

Mijn ervaring is goed, alleen de borgsom werd eerst niet volledig terugbetaald. Ze hadden een foutje gemaakt met de verreden kms. Deze is tijdens de zomerperiode dubbele aantal kms en daar hadden... Mijn ervaring is goed, alleen de borgsom werd eerst niet volledig terugbetaald. Ze hadden een foutje gemaakt met de verreden kms. Deze is tijdens de zomerperiode dubbele aantal kms en daar hadden ze geen rekening mee gehouden. Maar na een telefoontje is het allemaal toch opgelost

Snel geregel en alles volgens afspraak. Top!

Prima bedrijf, ruime keuze

Het was de eerste keer dat wij een auto huurde, maar het is ons goed bevallen . De afspraken zijn goed nagekomen beide dagen dat wij een auto huur. Ook was de auto netjes.

Goede ervaring. Denken mee met jouw situatie. Vriendelijk geholpen

Zeer tevreden over de autoverhuur van de Waal.
Zeer tevreden over de autoverhuur van de Waal.
Werd telefonisch al goed geholpen en uiteindelijk een auto kunnen vinden waarmee ik een week kon overbruggen totdat ik mijn eigen auto weer kon gebruiken. Bij de garage zelf zeer vriendelijk geholpen.