Remco Vellema

Heel makkelijk om tickets te bestellen en supersnel in je mailbox. Dagtickets is de website om snel en gemakkelijk kaarten te bestellen!

Migchels

We hebben een super dag gehad! Makkelijk online de tickets besteld!

Benjamin Alaers

Tickets bestellen bij Dagtickets was nog nooit zo makkelijk! Tickets online bestellen, je krijgt ze meteen in je mailbox, aan de ingang van het pretpark de barcodes laten scannen op je smartphone... Tickets bestellen bij Dagtickets was nog nooit zo makkelijk! Tickets online bestellen, je krijgt ze meteen in je mailbox, aan de ingang van het pretpark de barcodes laten scannen op je smartphone en klaar!

Peggy H.

Goede prijs, snelle beschikbaarheid, top!

Monique Gerrits

Top!!! Gemakkelijk en snel geregeld!
Mooie kortingen

Lotte Claessens

Het was heel erg simpel om de tickets op de site te bestellen. Ze waren in enkele secondes na de aankoop te vinden in de mailbox. Ook een zeer vriendelijke klantenservice wat snel reageerde op een... Het was heel erg simpel om de tickets op de site te bestellen. Ze waren in enkele secondes na de aankoop te vinden in de mailbox. Ook een zeer vriendelijke klantenservice wat snel reageerde op een mail met vragen. Dagtickets is 5 sterren waard! We hebben daarnaast ook genoten van ons bezoek naar het pretpark dankzij de tickets van Dagtickets.

Janien Antvelink

Leuke aanbieding. Snel geregeld

Mike Jansen

Leuk makkelijk en een stuk goedkoper dan online of aan de kassa van het pretpark zelf!

Reshmie Coolen

Makkelijk snel en ook nog eens de goedkoopste op dat moment

Karel Pas

Eenvoudig te bestellen, fijne dag in pretpark gehad!