Brigitte Ghys

Geen reden om het niet te gebruiken ! mooie korting bekomen.. ondanks de last minute bestelling

Arets

Het kopen en de afhandeling van de tickets ging super snel, binnen een minuut hadden we de tickets in onze e-mail box, zoals wij gewent zijn ,wij bestellen altijd bij Dag Tickets omdat wij daar een... Het kopen en de afhandeling van de tickets ging super snel, binnen een minuut hadden we de tickets in onze e-mail box, zoals wij gewent zijn ,wij bestellen altijd bij Dag Tickets omdat wij daar een goed gevoel bij hebben. En de korting is ook altijd mooi mee genomen.

Sven Roosen

Tickets gekocht, half uurtje later in mailbox ontvangen

Sem rambags

1e keer besteld, super top. Meteen alles via mail binnen en super prijs. Aangeraden en de rest vd klas heeft ook meteen besteld!

Sjef wijnen

Heel erg fijn om te gebruiken en heel erg snel .

Nico Lekens

Geweldige deals

Ils Van Calster

Gemakkelijk, correct en voordelig

Jolien Van Reckem

Handig als je maar 1 dag wilt blijven. Handig in gebruik. We konden het op onze gsm tonen en scannen. Ik was zeer tevreden over de dagtickets!

Melissa Willaert

Ik was wat wantrouwig, maar heb het toch gewaagd om hier tickets te bestellen. Ik kreeg ze binnen de 2 minuten in mijn mailbox en heb zo een mooie korting gescoord bij de aankoop van mijn tickets.

M.W.C. Jansen

Er staan zoveel aanbieders op dat ik twijfelde of ik het wel Kon vertrouwen. Ik heb hierop naar dagtickets gebeld en het vertrouwen was er meteen. Ik heb ze dus meteen besteld en het was met 10... Er staan zoveel aanbieders op dat ik twijfelde of ik het wel Kon vertrouwen. Ik heb hierop naar dagtickets gebeld en het vertrouwen was er meteen. Ik heb ze dus meteen besteld en het was met 10 minuten geregeld, perfect. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.