Daisy Hakse

Fantastisch om via Dagtickets naar Phamtasialand te gaan .. voordeligere tickets , zeer snelle afhandeling en
1 vol plezier ! Zeker een aanrader

Christoph Kuberczyk

Liep absoluut soepel.Een zeer goede en gemakkelijke manier om een ​​dag in het pretpark door te brengen tegen een redelijke prijs.

Ivo Reumkens

Mijn tickets waren direct na aankoop binnen, en voor een lagere prijs dan bij het park zelf!

Yuriy Liberman

Everything is good!

Mena Gavel

Heel blij dat we met een voordeliger tarief via dagtickets naar de grotten van Han konden gaan, met 5 personen kan al tellen. Jammer genoeg niet gelezen dat je de tickets via mail bij de grotten... Heel blij dat we met een voordeliger tarief via dagtickets naar de grotten van Han konden gaan, met 5 personen kan al tellen. Jammer genoeg niet gelezen dat je de tickets via mail bij de grotten van Han moest registreren. Was een beetje een gedoe aan de kassa, en ze waren daar streng.

Romeo Ghirao

Was gewoon uitstekend

Kristine Van Herck

Lage prijs en vlot, meer moet dat niet zijn.

Sara Tachelet

Ik vond daftickets duidelijk, gemakkelijk in gebruik en snel. Ideaal om onze daguitstap last minute te kunnen boeken aan een goede prijs.

Daisy Waeijen

Super fijne site om tickets te bestellen. Altijd fijn om korting te hebben en als de site betrouwbaar is. Je hoeft je tickets niet uit te printen, alleen te downloaden en je bent klaar!

Jeroen schreurs

We moesten snel en met korting tickets hebben voor toverland, welke vlekkeloos besteld konden worden, fijn als een bedrijf zijn beloftes waarmaakt. Vrijwel direct na betaling ontving ik de tickets... We moesten snel en met korting tickets hebben voor toverland, welke vlekkeloos besteld konden worden, fijn als een bedrijf zijn beloftes waarmaakt. Vrijwel direct na betaling ontving ik de tickets in mijn mail. Super geregeld.