Peter Muyres

Blij verrast met het aanbod en de deal die dagtickets ons kon geven. Snel onze kaartjes kunnen bestellen en meteen een mail met daarin de tickets. Ondanks dat wij in eerste instantie even twijfelden... Blij verrast met het aanbod en de deal die dagtickets ons kon geven. Snel onze kaartjes kunnen bestellen en meteen een mail met daarin de tickets. Ondanks dat wij in eerste instantie even twijfelden aan de betrouwbaarheid, na een korte review check : Top ervaring!!

Frank

Vlotte afhandeling en duidelijke correcte info

Robert Kamerling

Duidelijke prijsopbouw, direct tickets in de e-mail en prima korting t.o.v. de normale kassaprijs.

Susanne van Nispen

Mijn eerste ervaring met dagtickets was aangenaam. Ik vond de website heel duidelijk en overzichtelijk. Ã?n het voordeel per ticket was zo interessant dat ik wel voor dagtickets.nl moest kiezen!

Linda jansen

Prima. Verkeerde tickets besteld. Werd meteen in orde gemaakt.

S

Iets voordeliger dagje Toverland. Werkt prima zo!

Hilke Trippaers

Last minute beslist om naar Toverland te gaan op de vrije dag voor mijn dochters 9de verjaardag.
â??S ochtends even gegoocheld bij dagtickets uitgekomen, wat reviews gelezen, besteld en enkele minuten later zaten ze al in mijn mailbox. Zalig betrouwbare website! Fijn dat we leuke herinneringen kunnen maken tegen een iets lagere prijs!

Christine Opheide

Heel gebruiksvriendelijk, onmiddellijk tickets in de mailbox en voordeliger tarief.

vickie adriaens

Snel, goedkoop en gemakkelijk